Permalänk
Medlem

Konstigt problem med Xbox 360 kontroll

Hej.

Köpte en 360 handkontroll till min son att använda på hans dator.
När jag pluggar in den i usb porten så tänds den för att sedan slockna. Jag har provat med alla portar utan resultat.

När jag pluggar in den i min dator så fungerar den.
Vad sjuttsingen kan vara galet?

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

har du kollat om det finns drivrutiner till den på microsoft?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hondamt5:

har du kollat om det finns drivrutiner till den på microsoft?

Har aldrig installerat det på min burk så borde väl inte behövas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

@Torach: Kan behövas ibland, Jag har två datorer och det fungerade utan på ena men inte andra

Visa signatur

Thermaltake W100 | 7800X3D | Asrock X670E Steel Legend | 64GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000 CL30 | RTX 4090FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ajin:

@Torach: Kan behövas ibland, Jag har två datorer och det fungerade utan på ena men inte andra

Jag testade nu och visst fan var det så. Skumt, båda datorerna ha Windows 7 och jag har aldrig behövt installera drivrutiner.
Tack @Ajin & @hondamt5

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

drivrutinerna laddas ner automatiskt genom windows update om du har det aktiverat.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

drivrutinerna laddas ner automatiskt genom windows update om du har det aktiverat.

Kunde svurit på att det är aktiverat på grabbens dator också. Men får ta en titt när han är klar med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)