beställning på siba

Permalänk
Medlem

beställning på siba

Köpte en grej på sibas hemsida.
vill nu lämna tillbaka varan men mailen med kvittona etc är borta..
Kan dom i butiken kolla upp att man köpt den där och byta tbx?

Permalänk
Medlem

Du har väl ett elektroniskt kvitto någonstans i e-postkontot då?

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Du har väl ett elektroniskt kvitto någonstans i e-postkontot då?

Nepp inget på mailen har det försvunnit . Och jag skapade inget konto vid beställningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av boeese:

Nepp inget på mailen har det försvunnit . Och jag skapade inget konto vid beställningen

Försök att söka på lite andra saker, inte bara "siba" utan även "kundtjanst@siba.se" som de skickar sina kvitton via och "leveransbesked".

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Vad har du för mailklient/konto? Jag vet ju att t.ex gmail sparar mailen i papperskorgen i ca 30 dagar om du inte manuellt går in där och tömmer den.

Permalänk
Medlem

Enklast är väl att maila/ringa/chatta med dom http://www.siba.se/content/kundtjanst så kan dom ta fram uppgifterna, innan du drar till en butik menar jag. Även fast man verkar kunna lämna tillbaka i butik också.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: LG 34'' UltraGear 34GN850 Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem
Citat:

Om du önskar returnera en produkt är det viktigt att den är komplett och oskadd i sin originalförpackning samt att du tar med originalkvittot till butiken.

http://www.siba.se/content/retur-och-angerratt

Citat:

Kontakta oss, vi hjälper dig gärna!

Har du frågor eller behöver hjälp, tips eller råd? Kontakta SIBAs kundtjänst på 042-20 25 65, via mail kundtjanst@siba.se, via chattfunktionen på siba.se, eller via vår Facebooksida.
För faktura- och delbetalningsfrågor med ditt SIBA-kort kan du även kontakta Resurs Banks Kundservice på 042-38 20 93 eller via kundservice@resurs.se.

kundtjanst@siba.se
Chattet
http://www.facebook.se/sibafanpage

De borde kunna hitta ditt köp baserat på din epostadress eller din leveransadress men verkar lite sisådär när dom ber om köpesbevis.
Jag kommer inte ihåg om jag fick ett kvitto på papper med paketet dock.