The Forest fläktproblem

Permalänk
Medlem

The Forest fläktproblem

The Forest får mina fläktar att snurra för fullt, någon som vet hur man löser detta utan något extra program?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GumPig:

The Forest får mina fläktar att snurra för fullt, någon som vet hur man löser detta utan något extra program?

Har du kolla hur varmt dina kort blir när du spelar?

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrusE:

Har du kolla hur varmt dina kort blir när du spelar?

Nä, men jag täcker om det finns någon fil man kan ändra så man får sämre grafik eller något som på H1Z1 för jag hittade ingen i mappen.

Permalänk
Medlem

Inne i spelet kan du ändra grafikinställingarna. Räcker inte det?

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av GumPig:

Nä, men jag tycker om det finns någon fil man kan ändra så man får sämre grafik eller något som på H1Z1 för jag hittade ingen i mappen.

Va? Du ändrar grafikinställningarna under "Options" i spelet, även vid start så får du välja preset? Spelet är otroligt krävande på högsta grafik, men kör du på lägsta så ser du bättre(allt onödigt skit försvinner) och får lindrigare temps(förutsatt att du kör med vsync på, så du inte försöker punga ut så mycket du bara kan).

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Det är just det jag gör, har allting på very low och vsync på. Har sett att fler har detta problemet på internet.