fallout 4 patcher vilken mapp? PC.

Permalänk

fallout 4 patcher vilken mapp? PC.

Hej jo som min rubrik lyder så undrar jag vart man lägger de nya patcher till fallout 4? Har alltså sökt på Google och här men inte hittat någon info om vart man lägger dem så jag tack för svar

Permalänk
Medlem

Piratkopiera inte spel så slipper du detta (Steam installerar auto)

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av Flygman:

Piratkopiera inte spel så slipper du detta (Steam installerar auto)

Har inte gjort det hahah var en som rekommendera lite förbättrade finesser med skugga och sånt så spelet flöt på bättre 499 kosta det för mig så jag är en ärlig gamer okej hur vet jag vilka patcher jag behöver om steam redan installerat dem?
Detta är vad han rekommenderade till min nedan.

Har en bra dator men FO4 flyter skit per standard.
Rekommenderar att du installerar ett par 3:e-parts patchar för spelet.

Installera ENB Boost och config-filer härifrån.

Även Shadowboost och config-filer

Efter det så är spelet en helt ny upplevelse.

Permalänk
Medlem

Får antaga att det än ENB du syftar på?
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/332/?
Läs installation på den sidan bara så bör det lösa sig. Någon annan patcher känner jag inte till mer än sweetFX men det gör inget för prestandan mig veterligen. Har personligen inte märkt av någon förbättring med ENB "patchen" heller.

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900