När ni sitter på youtube i flera timmar, i vilket kategori är det ni oftast slutar sent på nätterna? :)

Permalänk
Medlem

slutar alltid med "epic fails" eller liknande, alltid roligt med natt humor

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem

Fysik, eller gitarrpedaler..

Permalänk
Medlem

Börjar oftast med nån prenumeration med tex pranks som sen mynnar ut i allt från tutorials till byggmodeller/skills eller random japan/kina klipp.

Ibland undrar man verkligen hur man hamna på vissa klipp men ack så kul resa dit brukar vara.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Youtube äter tid, själv mycket på kvällen soldater på lsd...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Casgar:

För att jag inte håller med, och tolkade därmed din kommentar som ett ironiskt skämt.

Nu är jag inte jätteinsatt i valet, men det lilla jag sett och hört så tycker jag det verkar som att han vill att USA ska gå tillbaka till som det var innan Obama, d.v.s. som det enda I-landet i värden som inte har fri sjukvård och skolgång (osäker på det senare, rätta mig om jag har fel). Sen så tycker jag inte han har några konkreta förslag på hur saker ska lösas utan säger i princip bara "Saker och ting är skit nu p.g.a. regeringen, jag kommer göra dem bättre!" Jag avskyr smutskastning som princip, även om jag förstår att det är för att fiska röster. Fokuset borde ligga på att försöka hålla ihop samhället, inte skapa större klyftor.

Att han är multi-miljadär kan så klart vara bra eftersom han förmodligen inte är så lätt att köpa via lobbying etc., men jag har samtidigt svårt att se han som en rättvis representant för de som måste jobba två heltidsjobb för att ha mat på bordet.

----------------

Och för att återgå till trådens ämne, Nightcore brukar det även bli som avslutningsmusik ibland.

Inget skämt. Men han gör många skämt osv vilket är kul att se. Mycket därför han drar största folkmassan någonsin i historien till hans tal osv, det är en jäkla rörelse på g vilket är kul att se!
Men ja han verkar vara väldigt höger och skulle säkert vara bra om han höll tillbaka lite ibland, även om mkt av det han säger låter väldigt vettigt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Casgar:

För att jag inte håller med, och tolkade därmed din kommentar som ett ironiskt skämt.

You can't stomp the Trump!
https://www.youtube.com/watch?v=vJhoLUgeIhc

Permalänk
Medlem

Brukar landa på LinusTechTips, alltid något nytt man kan lära sig.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Nu landade jag på BO-XXY Disco.

Godnatt.

Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!