Rösta om SweClockers jullogga 2015!

Permalänk
Skrivet av Christley:

tog 4an, hade gärna velat ta 7an då den var väldigt snygg men den var "för mycket" imho

Hhaha, rip

Permalänk
Skrivet av Albinfiskare:

7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7

lätt

Hahaha, tack mannen

Permalänk
Medlem

5an pga Lens Flare

Permalänk
Medlem

alla såg bra ut! Men 7an föll mig i smaken mer

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Femman för mig

Permalänk
Medlem

Tyckte alla såg mer eller mindre lika ut.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

nästa år hoppas jag ni tillåter lite friare kreativitet, istället för att det ska se likadant ut varje år
Det är kul men det kan bli så mycket mer, så mycket bättre

Permalänk

Gillade ettan för den känns som ett skämtbidrag. Paint-hatten på sidan är jätterolig.

Permalänk
Medlem

Gillar det smått groteska uttrycket på Jonas på den bilden ni valde hahaha

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Inaktiv

Nr 5 helt klart. Snygg, stilren och enkel.

Permalänk
Medlem

Snö är så vanligt, lucia-temat i 5 känns rätt fräscht

Permalänk
Medlem

@anon214934: mm, får nog ta och göra det. Dock så kändes det som att jag hade en större chans i år, jag la ju upp mitt gamla bidrag som man kan se på sidan 1 på tävlingstråden :/

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albert:

Cleartype och andra kantutjämningseffekter på text är ondska.

Nej nu ska vi inte var så... det är skitbra med kantutjämning

Permalänk
Inaktiv

@Obligatorisk: Haha FU! Vet att den inte blev fager men skärmen var värd ett försök.. Förörvigt är den en pixelart-hatt (syns bättre i full res), inte en paint hatt

Permalänk
Medlem

Fick bli 5:an för mig. Vad jag kan minnas har det alltid varit vinterlandskap tidigare så denna kändes som en fräsch omväxling.

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Medlem

Trodde först det var en tråd från föregående år då det såg ut som gamla bidrag (enligt mig då).

Den som stack ut ur mängden och såg nyast ut var bidrag 8, så den röstade jag på.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonSaysBaka:

Oh nice jag kom med i år, nr 3 är min så vill int rösta på mig själv så min röst faller på nr 6.

God Jul!

Nice, röstade på dig då Vägde mellan 3 och 5.

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk
Skrivet av hybris6:

Nice, röstade på dig då Vägde mellan 3 och 5.

tack så mycket

Permalänk

5 lätt!

Permalänk
Medlem

Nummer 5 känns mest modern

Visa signatur

RTX 3060m, i5-11300H 3,1 GHz, 16 GB RAM

Permalänk
Medlem

Alla är lika grymma, får avstå min röst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haellgren:

5an pga Lens Flare

Haha jag valde bort den just pga lens flare. Annars hade jag nog valt den då den är snygg och lite annorlunda jämfört med tidigare jular. Istället röstade jag på 4:an som är snygg och proffsig men tråkigt nog inte speciellt nyskapande. 3:an gillade jag också men var lite för pixlig för min smak (jag vet att jag är petig).

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Skrivet av m3tr0:

Haha jag valde bort den just pga lens flare. Annars hade jag nog valt den då den är snygg och lite annorlunda jämfört med tidigare jular. Istället röstade jag på 4:an som är snygg och proffsig men tråkigt nog inte speciellt nyskapande. 3:an gillade jag också men var lite för pixlig för min smak (jag vet att jag är petig).

Glad att du gillade min i alla fall, och petig tycker jag att man ska få vara, alla bidrag var fina tycker jag.

Permalänk

Grattis till alla

och speciellt grattis till alek747 som tog hem första plats grattis!

Permalänk

vill tacka alla som röstade på mig (nummer 8). Har varit otroligt spännande att följa röstningen och jättekul att ni lyckades rösta upp mig från sist till nu näst sist. Det var mitt första riktiga försök till denna tävling och en 7 plats är helt otroligt så tack ännu en gång. God jul och extra stort grattis till dig alek747!

Visa signatur

Intel Core I5 4690k, MSI GTX 1060 6GB, Gigabyte GTX 970 (PhysX/rendering/ai), Asus z97 PRO WiFi, 32GB Kingston HyperX 4x8, Corsair Obsidian 750D, Corsair RM750

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Spännade bidrag nr 8 - med snön på O i .COM och huvudet på pepparkaksgubben som skymmer toppen ser det ut som om det står .CUM - och den toppdomänen vill man kanske inte bli förknippad med?

Visa signatur

Fractal Define R4 / MSI B550 MPG Gaming+ / Ryzen 5 5600G / 32 GB DDR4 @3600MHz / Crucial RealSSD C300 128 GB / MSI 6800 XT 16 GB@2560x1440 / CM Silent Pro M850W / Lurar: Roccat Elo Air / Mus: Roccat Kone / HTC Vive

Permalänk

Jag hann inte rösta. Men den som vann(femman) var riktigt snygg. Ser fräsch ut och kul med en som är lite nyskapande. Stack ut.

Permalänk
Medlem

Rätt bidrag vann iallafall!

Permalänk

När kommer man att bli kontaktad om sitt pris?