Felkod 0*80300024 Hjälp med varför jag inte får in OS

Permalänk

Felkod 0*80300024 Hjälp med varför jag inte får in OS

Hej!
Jag skulle behöva er hjälp.
Jag skulle lägga in mitt operativsystem på min laptop och bootade och kom till sidan"Var vill du installera Windows"
Jag har ju min SSD så jag formaterade ju och ville lägga in den där men icke sa nicke. Kom upp text.
"Det gick inte att installera windows på den valda platsen. Kontrollera medieenheten. Här är mer info om vad som hände 0*80300024"
Jag söker nu lite hjälp vad som drabbat mig och varför jag inte kan lägga in operativsystemet på min SSD?
Tacksam för all hjälp. Har inte varit några problem tidigare.

Visa signatur

<Corsair Obsidian 700D>------<>------<>------<NH-D14>------<C>------<>------<WD 1,5 TB>------<Corsair CMPSU-850AX Gold>------<MICROBOOK>------<KRK Rokit 6>

Permalänk
Permalänk

@Blofeld:
Ja jag har sett den länken själv, men tack....jag är inte så hajj på engelska så jag förstår inte vad som menas och vad problemet är. Kanske någon som kan sammanfatta och förklara för mig vad som är felet på svenska, och om jag kan göra något?

Visa signatur

<Corsair Obsidian 700D>------<>------<>------<NH-D14>------<C>------<>------<WD 1,5 TB>------<Corsair CMPSU-850AX Gold>------<MICROBOOK>------<KRK Rokit 6>

Permalänk
Medlem

@Mr Simpson: Den tråden kan sammanfattas i sin enkelhet med "ta loss övriga diskar och ominstallera"

Permalänk

@Gurk:
Aha.....tack så mycket.....det ska jag prova.....jag har en hdd i den laptoppen till, så får peta ut den så kanske det funkar....Hoppet kommer tillbaka så långsamt.

Visa signatur

Permalänk

Det fungerade, jag tackar för er hjälp.....TACK!

Visa signatur