Fäste för iPhone på laptopskärm?

Permalänk
Medlem

Fäste för iPhone på laptopskärm?

Söker ett fäste för laptopskärmen, där man kan sätta en iPhone eller kanske t o m en iPad mini.

Något som liknar Mountie men som säljs i Sverige.

Jag vet att det finns – men det är verkligen svårt att hitta i tillbehörsdjungeln när det gäller alla iPhone-prylar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nnix:

Söker ett fäste för laptopskärmen, där man kan sätta en iPhone eller kanske t o m en iPad mini.

Något som liknar Mountie men som säljs i Sverige.

Jag vet att det finns – men det är verkligen svårt att hitta i tillbehörsdjungeln när det gäller alla iPhone-prylar.

Skulle inte denna kunna funka?
https://fyndiq.se/product/1394290-universal-hallare-till-mobi...

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Haha, ingen dum idé. Men söker något som är mer kompakt, som jag kan fästa ovanpå min MacBook Air.

Det ska finnas sådana som man kan fästa tätt inpå skärmen. Det är dock möjligt att det är finns universalhållare för alla telefonmärken, för när jag söker på just iPhone och fäste för laptop hittar jag inget.

Permalänk
Hedersmedlem

Är du säker på att Mountie inte skickar till Sverige då? I kassan går det att välja internationell frakt, dock måste man betala med paypal så längre än så kom jag inte.

Permalänk
Medlem

Det fick bli en Mountie, beställde från Amazon.co.uk vilket var något billigare än att beställa från deras hemsida.

Permalänk
Medlem

dubbelhäftande tejp