Permalänk
Medlem

@danielsan123: Kolla lite på Lekmers omdömen på http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=6277
Deras lagersaldo stämmer inte för 5 öre.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk

Tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av andii:

Tycker att vi alla som drabbats av underliga/orimliga förseningar av leveranser ska göra precis detta: Överösa CDON:s kundtjänst med krav på kompensation för försenade leveranser. När ett av Nordens största företag förstör jular, skickar fakturor för olevererade beställningar, skickar tex sexleksaker istället för de beställda varorna då ska det kosta både pengar och tid för kundtjänst och företaget i stort. Min uppmaning är att överösa kundtjänst och CDON:s sociala medier med redogörelser om hur de snålat med service och information och BENHÅRDA KRAV på kompensation i form av rabattkoder och offentliga ursäkter. Glöm inte att betygsätta dom på lämpligt sätt på prisjakt och pricerunner. Låt dem inte komma undan med detta, det ska svida att svika kunder på det här sättet!

Ja jag inväntar denna kompensation, har mailat cdon med citat härifrån och från prisjakt. Tycker inte de ska ha en tråd eller få sammarbeta med sweclockers med reklam om de blåser oss helt öppet här, känns ganska fel.

Man hoppas ju swecs redaktion är på vår sida även om det är stora pengar cdon pyttsar ut i reklam här.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Äntligen! Svar från kundtjänst!

Skrivet av willaim:

Skulle gärna använt mig av chatten, OM DEN NÅGONSIN VAR IGÅNG SÅ MAN KUNDE KOPPLA UPP SIG!

Frustrationen växer med timmarna som går.

Jag kommer att ångra köpet nästa vecka om jag inte fått svar från supporten angående mitt ärende. Och ja, jag har redan skickat ett kontaktformulär för "Jag har inte fått min order" till er i tisdags där jag beskrivit min situtation. Jag kan vänta en stund till, men inte längre än 30 dagar efter beställningsdatumet.

Alla produkter jag beställde såldes av CDON, så det borde inte ha varit några problem att få rätt produkter skickade till rätt person...

/Willaim

Skrivet av willaim:

Fick precis samma mail nyss... *SUCK* Jag fattar att det är automatiserat, men det hjälper verkligen inte deras goodwill överhuvudtaget.

Uppföljning på mitt ärende hos CDON. Såhär skriver dem i mailet:

"Hej, tack för ditt mail.

Vad tråkigt att höra att fel order har levererats till dig! En ny order på de varor som du beställt har registrerats för att du ska får dem så snart som möjligt Du får en ny faktura i samband med att beställningen skickas och denna gäller för betalning. Fakturan du fått för första ordern krediteras inom någon arbetsdag.

*lite onödigt fluff som inte ni behöver veta*

Som kompensation för det inträffade skickar jag med en rabattkod à 100 kr nedan. Koden gäller från idag och 6 månader framåt och har ingen köpgräns, dvs en kan användas oavsett orderbelopp.

*mer fluff*

Önskar dig en trevlig helg och en god jul!

Med vänlig hälsningar
Adam"

Svar från CDON

Känns skönt att man äntligen fått svar, men det uppstod ett nytt frågetecken: vilket pris kommer den nya fakturan gå efter? Jag vill ju inte behöva betala ett högre pris för sakerna som jag inte fått... Det är bara en rädsla som jag har för stunden.

Efter jobbet blir det att fara hem och posta tillbaka alla dildos och whatnot till CDON, ha så kul med dom grejorna!

/William

Permalänk
Medlem

"Bästa kund,

Vi har tidigare skickat ut information om sista beställningsdag för julklappar. På grund av ett fortsatt högt ordertryck är vi tvungna att ändra tid för sista beställningsdag. För garanterad leverans innan jul måste du lägga din beställning senast idag, fredag, kl 23:59.
Vi beklagar detta väldigt mycket, men vi tycker det är viktigast att vi kan hålla vad vi lovar och att du faktiskt får din leverans av till jul."

Hoppas ni får med de beställningarna som gjordes för 3 veckor sedan.
Annars annullerar ni väl bara dem som vanligt.

Permalänk
Medlem

Har kontaktat kundtjänst via kontaktformulär angående öppnad Onyx Studio. Undrar om man kan hoppas på svar i år?

Ser att den här rabatterade varan dykt upp på CDON nu: "Fyndvara Klass 1 – Nyskick. Produkten bär inga spår av användning. Skyddsplast/plombering av yttre emballage har brutits. Är i övrigt i nyskick. Komplett med alla tillbehör."

http://cdon.se/hemelektronik/harman-kardon-onyx-studio-blueto...

Om det är denna som skickats ut förutsätter jag att CDON byter ut alternativt kompenserar ekonomiskt.

Skrivet av CDON.COM:

Det låter inte bra! Om du inte redan gjort det så får jag be dig kontakta oss via kontaktformulär eller chatt så att vi kan kontrollera detta närmre och hjälpa dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av willaim:

Uppföljning på mitt ärende hos CDON. Såhär skriver dem i mailet:

"Hej, tack för ditt mail.

Vad tråkigt att höra att fel order har levererats till dig! En ny order på de varor som du beställt har registrerats för att du ska får dem så snart som möjligt Du får en ny faktura i samband med att beställningen skickas och denna gäller för betalning. Fakturan du fått för första ordern krediteras inom någon arbetsdag.

*lite onödigt fluff som inte ni behöver veta*

Som kompensation för det inträffade skickar jag med en rabattkod à 100 kr nedan. Koden gäller från idag och 6 månader framåt och har ingen köpgräns, dvs en kan användas oavsett orderbelopp.

*mer fluff*

Önskar dig en trevlig helg och en god jul!

Med vänlig hälsningar
Adam"

Svar från CDON

Känns skönt att man äntligen fått svar, men det uppstod ett nytt frågetecken: vilket pris kommer den nya fakturan gå efter? Jag vill ju inte behöva betala ett högre pris för sakerna som jag inte fått... Det är bara en rädsla som jag har för stunden.

Efter jobbet blir det att fara hem och posta tillbaka alla dildos och whatnot till CDON, ha så kul med dom grejorna!

/William

För att de skickat ut sexleksaker tycker man ju att de borde kompensera mer än 100kr, fatta någon som slog in sina klappar direkt, kul julafton.

Föräldrarna:
Ja det var ju högst upp på din lista.

Sonen:
Jaaaa ett GTX 980Ti *sliter upp paketet*

Föräldrarna:
Slit det med hälsan och var inte uppe för sent på kvällarna och lek nu lova det.

*Sonen lyfter ur paketet en jätte dildo, buttplug, gagball och lite glidmedel*

God JUL!

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Jag som också fick sexleksaker istället för vad jag beställt fick bara rabattkod på 50:-
Fast å andra sidan har jag fått mina grejjer nu, routern kom i onsdags och musen idag typ 3 veckor för sent.

Stod typ samma om ny faktura i mejlet jag fick som i ditt Willaim, men jag kan inte se att dom skickat någon än iaf. Jag blev också orolig ang det där med att dom säkert kommer makulera fel faktura så den dyra blir kvar och man måste hålla på och bestrida och krångla.

Hoppas det löser sig för er andra så fort som möjligt nu. Och så tycker jag vi lovar varandra att undvika att handla från skitsidan igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjarnesemb:

Jag som också fick sexleksaker istället för vad jag beställt fick bara rabattkod på 50:-
Fast å andra sidan har jag fått mina grejjer nu, routern kom i onsdags och musen idag typ 3 veckor för sent.

Stod typ samma om ny faktura i mejlet jag fick som i ditt Willaim, men jag kan inte se att dom skickat någon än iaf. Jag blev också orolig ang det där med att dom säkert kommer makulera fel faktura så den dyra blir kvar och man måste hålla på och bestrida och krångla.

Hoppas det löser sig för er andra så fort som möjligt nu. Och så tycker jag vi lovar varandra att undvika att handla från skitsidan igen.

Tyvärr glömmer folk problemen rätt fort när det dyker upp bra erbjudande och det vet dom.
Annars hade de kursat för 2-3 jular sedan.

Permalänk
Medlem

Varför är ni så många som vill ha kompensation i form av rabattkoder? Överväger ni ens att handla hos CDON igen efter denna fadäs? Jag hade chansen att köpa ett av deras billiga och eftertraktade 970 vid black friday men valde att avstå p.g.a. dåliga erfarenheter av CDON och det gjorde jag uppenbarligen rätt i eftersom folk väntat i snart en månad utan att ha fått sina produkter.

Det låter kanske klyschigt men man vet aldrig riktigt hur pass seriöst ett företag är förrän man stöter på problem och det här bevisar ju bara att CDON är helt värdelösa att ha att göra med hur bra priser de än har.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Varför är ni så många som vill ha kompensation i form av rabattkoder? Överväger ni ens att handla hos CDON igen efter denna fadäs? Jag hade chansen att köpa ett av deras billiga och eftertraktade 970 vid black friday men valde att avstå p.g.a. dåliga erfarenheter av CDON och det gjorde jag uppenbarligen rätt i eftersom folk väntat i snart en månad utan att ha fått sina produkter.

Det låter kanske klyschigt men man vet aldrig riktigt hur pass seriöst ett företag är förrän man stöter på problem och det här bevisar ju bara att CDON är helt värdelösa att ha att göra med hur bra priser de än har.

Jag har glappande hörlurar(nya), en trasig hårddisk(rasade inom garantiperioden med god marginal) och två minneskort(64 + 16gb) som inte ens kommit, så ska det va en rabattkod så får den ligga på minst 1500. Värdet i mitt fall borde räcka för rättsliga åtgärder via K-O.

Helst vill jag få ny hårddisk, ett par nya lurar och nämda minneskort, då bf rabatten på dom var rejäl.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Inaktiv

Ni är inte ensamma om att inte fått era varor som ni beställt.
Här är en artikel i Aftonbladet om CDON: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21970697.ab

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon207211:

Ni är inte ensamma om att inte fått era varor som ni beställt.
Här är en artikel i Aftonbladet om CDON: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21970697.ab

Citat:

"På CDON förklarar man att förseningarna beror på att man under Black Friday den 27 november hade en rekordförsäljning och att man därefter haft ett högt tryck, vilket försenat leveranstiderna.
– Självklart förstår vi om någon är besviken och vi beklagar att vissa kunder har fått vänta. CDON levererar normalt inom 1-3 arbetsdagar och det skall man kunna förvänta sig.
Nu har det varit ett högt tryck under en period och då har några fått vänta lite längre. Vi jobbar självklart mycket hårt för att få ut leveranserna till alla kunder så snabbt som möjligt och satte därför den 18 december som sista beställningsdag som en försiktighetsåtgärd för att vi vill vara säkra på att kunderna ska få sina julklappar innan jul, säger Erik Löfgren på pressavdelningen.
Men kommer alla verkligen att hinna få sina julklappar innan jul?
– Som sagt, vi satte den 18 december som sista beställningsdag för att vara säkra på detta."

Den dagen CDON levererar inom 1-3 dagar vore en bra dag, tar alltid längre tid medans alla andra företag lyckas leverera på 1 dag normalt.
"Under en period", det var under 1 dag, allt för att slippa undan.
De jobbar knappast hårt, då CDON är så snåla så de inte vill sätta in extra personal, skulle de gjort det så skulle de varit ikapp och legat i fas sedan länge sedan.
Så de som beställt före 18 december garanteras leverans före jul? Knappas, inte när leveranstiden är på minst 4 veckor...

CDON har endast sig själva att skylla, med ett undermåligt system som gör att de får större belastning än vad de behöver få, och att köra kampanjer på kampanjer (ex black friday) och sedan direkt köra helgkampanj, och sedan julkalender.

Stora problemet är att de inte samfraktar en kunds alla ordrar, utan alla går separat, vilket gör att lagret behöver plocka kanske 5-20 ordrar/kund som lagts samma dag.
Skulle alla ordrar under ex Black Friday åt en kund slagits ihop till en och samma order så hade antalet ordrar skunkigt med säkert 30-70%, om inte mer. Då det är många som lagt 1 order den timmen, 1 order den timmen osv under Black Friday när de valde att släppa en produkt / timme under dagen, och då kunde det ju bli 24 ordrar / kund om en kund ville ha alla produkter i kampanjen.

Uselt hantera, och endast på grund av dåliga val och dåligt system.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Hur får man kontakt med CDON? Går varken att klicka sig vidare till kontaktformuläret eller Epost via deras hemsida. Väntat 21 dagar nu på en 3-6 dagars beställningsvara. Verkar vara lockdown.

Permalänk
Medlem

CDON's RMA-hantering fungerar inte speciellt bra. Reklamerade ett Corsair K70 RGB 2015-11-03 som jag skickade iväg för reparation dagen därpå och jag har ännu inte mottagit någon respons trots flera mail som dom väljer att ignorera..

Permalänk
Medlem

Uppdatering

Skrev tidigare om mitt ärende hos CDON. Tänkte uppdatera lite vad som hänt.

I min kontakt med CDON ville de ursprungligen att jag skulle returnera samtliga artiklar, min order skulle krediteras och läggas in på nytt. Vi kom överens om att jag skulle returnera alla produkter förutom den router som jag faktiskt beställt och som av en händelse råkade finnas även i denna order.

I samband med returen fick jag betala frakten om 84 kr.

Har nu mottagit en faktura från CDON.com utan avdrag för denna utgift. Har bestridit ärendet hos Qliro och kontaktat CDON på nytt om att jag vill ha både fraktkostnaden och de ynkliga 100kr i rabatt vid nästa köp, avdraget från fakturan. Nu väntar vi...

Det är så jävla tråkigt att det skall äta sån tid och energi, speciellt som man generellt sett har en hel del annat att stå i inför jul. Hoppas att Ni andra har haft bättre framgångar än jag. En sak står klar i alla fall, kommer aldrig mer handla hos CDON och tänker aktivt råda andra till detsamma!

Permalänk
Medlem

Måste ge cred till Cdon, beställde rainbow six till PS4 I fredags kl 13, det kom med posten idag, det var riktigt snabbt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Gäller julklappsköpen även deras samarbetsparners? Var det en garanti för leverans före jul om man beställde senast 18:e dec? Den 11:e beställde jag en julklapp. Senast den 18:e påstås vara sista dagen för klappar. Denna levereras av lekmer. Den har ännu inte lämnats in till posten. Det lär ju bli en klapp mindre till sonen för den räknar jag inte med att den hinner fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Det är bara en gissning, kan vara som nämnt ovan att de eller någon importör lagt ner sladdar m.m. men som de skött sig senaste tiden så är förväntningarna låga

Skrivet av Icte:

Hoppas du har rätt om det!

Fick nu svar från kundtjänst. Jag fick veta att det kunde röra sig om en tidigare returvara, men att det i sådana fall skulle framgått. Nu gjorde det ju inte det så jag blev erbjuden hjälp med retur eller få en kreditering på 10%. Då högtalaren enligt mig inte hade några större anmärkningar och levererade ett ruskigt bra ljud för pengarna valde jag att behålla den och få en kreditering. Jag är nöjd med det.

Visa signatur

Laptop: Asus UX303ln
Intel Haswell Core i7-4510U CPU / 8 GB DDR3 / 256 GB SSD / 2GB Nvidia 840M

Permalänk
Medlem

Har Cdon tänkt införskaffa en knapp där man kan avbeställa ordrar man lagt inom kanske 4h eller något sånt. Hade varit jävligt bra då man kan ångra saker man beställt efter öppet tiderna i chatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muli:

Har Cdon tänkt införskaffa en knapp där man kan avbeställa ordrar man lagt inom kanske 4h eller något sånt. Hade varit jävligt bra då man kan ångra saker man beställt efter öppet tiderna i chatten.

Nope kommer aldrig att hända.
Dom gör ju tvärtom istället Dvs dom skickar alla beställningar så fort det bara går till "packas" och sen är det 100% omöjligt för dom att stoppa denna order även om det tar veckor innan det verkligen packas.
Vilket gör att paketen skickas ut även om kunden valt att avbeställa veckor innan och kunden måste då antingen skita i att hämta ut det och därmed vänta 2 veckor på att posten skickar tillbaks det heller gå till posten och be dom skicka tillbaks det.

Sen när cdon har fått tillbaks paketet så först då (men mer troligen ett tag efter då dom gärna vill söla med detta) betalas eventuellt redan betalda pengar tillbaks men då troligen med ett försök att få kunden att stå för retur kostnaderna som cdon ej har laglig rätt att kräva OM kunden avbeställt INNAN något skickades.

Detta gör dom av en enda anledning (och den är inte att dom inte kan ändra sina system) vilket är att dom hoppas att kunderna helt enkelt ger upp och behåller det dom får hemskickat.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Köpte en surfplatta åt yngsta grabben under black friday, en fyndvara. Som tur var så testade jag den innan vi slog in den, för den var stendöd.

Reklamerade direkt och fick svar den 6:e dec, skickade tillbaks den som brev enligt deras instruktioner (dvs ej spårbart).
Igår (efter en del påtryckningar) meddelar dom att den kommit in, men inte registrerats än. Får väl se när dom orkar registrera den då, och sen får man väl vänta ett par veckor till innan man ser skymten av nå pengar tillbaka...

OT:
Beställde en liknande platta på ellos med sånt där bumpercase den 10:e dec, men dom skickade ett par rosa barnskor (adresserade till en tjej i göteborg) igår. Ringde kundtjänst och erbjöd mig skicka dem till rätt person, så hon skulle få sin julklapp i tid men det var dom inte ett dugg intresserad av... Bra service där...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Proffsmobbare

Tycker det är tråkigt att ni mer eller mindre satt det i system att leverans av vinylskivor, istället för utsatta 1-3 dagar samt 3-6 dagar istället är 1-3 samt 3-6 veckor. Gång på gång.

Är det inte bättre att sätta realistiska datum?

I sällsynta fall när leveranstiden justerats från 3-6 dagar till 15-30 dagar har jag inte heller meddelats, något som hade varit trevligt.

Edit: Och det har ingenting med Black Friday eller julförsäljning att göra, det har varit såhär i väl över 2 år nu.

Permalänk

@muli: Jag försökte ångra en order en timme efter att jag hade lagt den. Trots kontakt med kundtjänst gick det inte. De hänvisade mig till att inte lösa ut paketet. Knappast miljövänligt försvarsbart.

Permalänk
Medlem

Hallå! Jag har ett problemen jag inte riktigt vet hur jag skall lösa. Den 1a december la jag en beställning på 3 st Wii kontroller hos CDON. Samma sekund som jag bekräftar köpet ser jag att min gamla adress står kvar eftersom det var så länge sedan jag handla på CDON. Jag skickar minuten senare ett mail till kundservice där jag ber de ändra min adress i beställningen.

21 dagar senare har jag fortfarande inte fått svar på detta ärende. Jag tänkte fine, det var mitt eget fel jag får hämta upp paket på min gamla adress (cirka 3 mil bort). Sedan 8 dagar tillbaka har min order statusen Postad, men den har fortfarande inte kommit. Fakturan har kommit och ska vara betald den 26e men jag är väldigt osugen på att betala för nåt jag inte är säker på kommer fram?

Jag har skickat ett till mail till cdon och frågat vars paketetet håller hus för cirka en vecka sen men inte fått något svar på detta mail heller, därför vänder jag mig hit för att höra va som händer? Kommer jag nånsin få mitt paket? Ska jag betala fakturan och hoppas att paketet kommer eller bestrida den?

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Skrivet av kreekill:

Hallå! Jag har ett problemen jag inte riktigt vet hur jag skall lösa. Den 1a december la jag en beställning på 3 st Wii kontroller hos CDON. Samma sekund som jag bekräftar köpet ser jag att min gamla adress står kvar eftersom det var så länge sedan jag handla på CDON. Jag skickar minuten senare ett mail till kundservice där jag ber de ändra min adress i beställningen.

21 dagar senare har jag fortfarande inte fått svar på detta ärende. Jag tänkte fine, det var mitt eget fel jag får hämta upp paket på min gamla adress (cirka 3 mil bort). Sedan 8 dagar tillbaka har min order statusen Postad, men den har fortfarande inte kommit. Fakturan har kommit och ska vara betald den 26e men jag är väldigt osugen på att betala för nåt jag inte är säker på kommer fram?

Jag har skickat ett till mail till cdon och frågat vars paketetet håller hus för cirka en vecka sen men inte fått något svar på detta mail heller, därför vänder jag mig hit för att höra va som händer? Kommer jag nånsin få mitt paket? Ska jag betala fakturan och hoppas att paketet kommer eller bestrida den?

Inte för att det direkt hjälper men ta kontakt med Qliro så kan de flytta fram förfallodatumet åtminstone två veckor enligt egen erfarenhet. Jag personligen betalar aldrig fakturor för saker jag inte fått men just Klarna och Qliro brukar man lätt kunna flytta fram förfallodatum hos. Du borde kunna logga in på Qliros sidor med dina personuppgifter.

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typen_200:

Inte för att det direkt hjälper men ta kontakt med Qliro så kan de flytta fram förfallodatumet åtminstone två veckor enligt egen erfarenhet. Jag personligen betalar aldrig fakturor för saker jag inte fått men just Klarna och Qliro brukar man lätt kunna flytta fram förfallodatum hos. Du borde kunna logga in på Qliros sidor med dina personuppgifter.

Tack för tipset! Jag gjorde det direkt och fick förfallodatumet flyttat till den 6/1. De sa även att om jag inte fått varorna innan dess kan jag kontakta de igen. Trevlig kundtjänst på Qliro iaf!

Jag var även nyss i kontakt med CDONs chatt, förklarade mitt problem varav han sa att han skulle föra det vidare till teknikproffset (som de beställs av) sedan sa han god jul och stängde ner. Jag typ ba: jaha..

Nu kan jag iaf chilla ett par dagar till och se om de kan få iväg paketet!

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Tvingas idag köpa en till router då jag la min beställning den 14:e i god tid innan jul med löfte om leverans. Men det ser minst sagt dystert ut. Jag tänker kräva mellanskillnaden (100kr i mitt fall) samt fraktsedel av CDON för detta missöde. Att lova något och sen inte leverera är allt annat än OK. Man stoltserar med att vara nordens största varuhus, "Customer experience of the year 2015" med mera.

Om det dessutom stämmer att man legat efter sedan BF och inte satt in mer personal för att hinna klart inför julen så har man agerat både dumsnålt och oansvarigt.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk

ASUS PG279Q är "Tillfälligt slut" samma dag som rean startar och den är nedsatt, kommer det någon vettig rabatt på PG278Q istället?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

ASUS PG279Q är "Tillfälligt slut" samma dag som rean startar och den är nedsatt, kommer det någon vettig rabatt på PG278Q istället?

Var inte ett så värst bra pris på den heller med tanke på att NetOnNet hade den för 7000 kr under Black Friday. Kommer säkerligen att dyka upp för eller nära detta pris om ett par dagar, bara att vänta och se!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII