Följ mellandagsrean på SweClockers

Permalänk
Proffsmobbare

Byt ut kyla mot rea. Kör ba kör.

Permalänk
Medlem

Den 23:e är mellan vad exakt?
Snart börjar väl mellandagarna till midsommar

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Inte taggad alls, som vanligt är det kanske 1/100 Produkter som sänks mer än det vanliga 10-15% som brukar vara deras vanliga "onsdag eller vilken dag som helst REA"
Och hur stor är oddsen att den där 1/100 prylen är just den man behöver......men men brukar inte ha så mycket att göra på Juldagen ändå så man får kolla tråden iallafall.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Siba höjde just priset på en Mikrovågsugn jag hoppades skulle komma på rean. Nu kommer den ju garanterat på "rea" för samma pris den låg på innan.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av heffaklumpmamma:

Bra grej ni har! Jag sparade massor på black friday, dvs gjorde av med en massa pengar

Ännu bättre är de som säger att de tjänade pengar på att handla på Black Friday...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

Det är inte bara att det fulhöjs innan rea. Jag kollade CDONs "rea". Gick in på prisjakt för att kolla prishistorik och såg att CDON hade aldrig haft det "ordinarie" priset på den varan, knappt någon butik hade haft det. Riktigt ful stil tycker jag.

Permalänk
Medlem

Om Sapphire R9 390 sänks ner under 3000kr (dvs 10% rea eller mer) så kan jag nog slå till, men annars är det ju som bekant ett stort skämt med dessa reor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

här har du hela 1% rabatt Största skämtet under namnet "rea" x)

http://cdon.se/spel/star_wars_battlefront-35421195

Måste ha blivit något fel. Det skulle ha varit 10% men de övriga 9% fick PS4.
http://cdon.se/spel/star_wars_battlefront-35420771

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gender Bender:

Måste ha blivit något fel. Det skulle ha varit 10% men de övriga 9% fick PS4.
http://cdon.se/spel/star_wars_battlefront-35420771

Asså de har gått till en gräns där man starkt överväger att aldrig köpa hos CDON igen.. Synd då de har så mycket, men när de missköter sig på detta sättet så blir tankarna snart verklighet..

Permalänk
Medlem

Sitter med en kundvagn nu med lite nya grejer i. Bl.a. en 6600k-processor. Hur vanligt är det att sådana saker reas ut under mellandagsrean?

Permalänk
Inaktiv

@HotLegs:

Rean är för saker de inte längre vill ha eller har för mycket av. Anser du produkten klassas som en vara som är eftertraktad hade jag inte räknat med att den reas ut, iaf inte mer än 10%.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HotLegs:

Sitter med en kundvagn nu med lite nya grejer i. Bl.a. en 6600k-processor. Hur vanligt är det att sådana saker reas ut under mellandagsrean?

Priset kan t.om gå upp eftersom en sån vara genererar många klick

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElvisPissley:

Till nästa år hoppas jag att butikerna lägger ner Cyber Monday. Lägg allt krut på BF!

Det var väl ganska exakt det dom gjorde.

Permalänk
Medlem

Lite OT, men är det någon som har en aning om vad som hände med prissättningen på Sonos Playbar?
Samtliga butiker har höjt priset med typ 1300:- sedan Augusti..... Nog för att dollarn är dyr men allvarligt....?!?!?!?

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Avstängd

cool stänkskärm i plast fram till downhill-cykeln, diverse Shimano-specifika verktyg,kedjeskydd, rejält lås samt lysen till cykeln, och sedan XBOX Ones kinect-version med en USB-adapter, samt billigaste vinylspelaren så man kan scanna in objekt lätt i 3D blir det till att hålla utkik efter.

Fast det är ju redan planerade inköp, sen blir det bara najs om det reas ut och man VERKLIGEN "sparar" några kronor i jämförelse med "ordinarie överprisade priset", fast jag är mest ironisk, har tillräckligt fett så priserna inte drabbar en fattig

ifall det roade någon att veta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 1700, kylare: Noctua NH-L12, Mammabräda: Gigabyte AX370 Gaming-K3, RAM: Corsair LPX 3200Mhz @ 3066Mhz vid 1,35V stabilt, GPU: MSI 1080 Ti Gaming X, PSU: Corsair SF600, Lagring: 2xWD Red 3TB speglat, 1x Samsung Evo 960 256GB, Chassi: Inbyggt i skrivbordet, sörjer för sval lägenhet.

Permalänk
Medlem

Jag har redan gått loss på ebay och andra webshoppar, grejer från halva världen på väg (däremot inte pga någon "mellandagsrea", tyckte jag förtjänade allt ändå!)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Webhallen har startat sin rea

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk

Har netonnet börja med sin rea ?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att man lär göra bättre fynd efter mellandagarna... precis som man gjorde efter "black friday".