Mellandagsrea 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk

har följt priserna på grafikkortet jag vill köpa, en månad innan jul var de 3390 SEK. Närmare julen steg de till 3700, nu är det rea ner till 3300 LOL right

Permalänk
Medlem

Någon som vet om nåt 980 ti kommer på rea? Föredrar MSIs twin frozr kort men vilket som helst ska nog gå bra till rätt pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av ustav:

När kommer inet's mellandagsrea? någon?

Under förmiddagen har inet svarat en kille på FB iaf

Visa signatur

Gigabyte Z97P-D3 | Intel Core i7 4790K | G.Skill 16GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz Ripjaws X Performance | Maxtor 250GB | OCZ Vertex 2 SSD 60GB | Samsung SSD 830-Series 128GB | Samsung SSD 840-Series 128GB | 620W HX Corsair | GIGABYTE GTX 970 GAMING | Samsung TFT 24" P2450H Rose Black | BENQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Letar efter NZXT H440W Silent Ultra New Edition Fönster Svart
Tipsa mig gärna om ni ser detta eller hört att det kommer vara på rea!
God jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mockasin:

Vilken av Samsung UEJU7005 eller Sony 55X8505C för 9990?
Eller rentav någon annan i ungefär samma prisklass?

Jag bryr mig inte så mycket om input lag. Jag vill ha bra bild, snabbt användargränssnitt och kvalité.
Tacksam för lite mer input

Samma dilemma för mig Svårt att välja mellan just dessa två tvn, trodde först att Sony inte stödjer HDMI 2.0, alltså inte någon HDR. Men tydligen så gör den det. Dock så spelar input lag en roll för mig eftersom jag lirar lite PS4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zodaztream:

har följt priserna på grafikkortet jag vill köpa, en månad innan jul var de 3390 SEK. Närmare julen steg de till 3700, nu är det rea ner till 3300 LOL right

Och dom här 9xx-serien har väl varit ute över ett år nu också. Är det inte dags för nya kort snart?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tapi0:

Under förmiddagen har inet svarat en kille på FB iaf

Hittar inte meddelandet på fb, kan du länka

Visa signatur

8600k, Z370M GAMING PRO AC, GTX970 STRIX, LPX 16GB 3000MHz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenares:

Hur är det kortet jämfört med Strix, evga ssc etc?

Nvm.. Google svarade mig väl

Permalänk
Medlem
Skrivet av leos4:

Försökte kolla om det stod i tråden redan, men när börjar Inets mellandagsrea?

Skrivet av data5:

Hittar inte meddelandet på fb, kan du länka

https://www.facebook.com/inet.se/posts/10153674522168260

Visa signatur

Gigabyte Z97P-D3 | Intel Core i7 4790K | G.Skill 16GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz Ripjaws X Performance | Maxtor 250GB | OCZ Vertex 2 SSD 60GB | Samsung SSD 830-Series 128GB | Samsung SSD 840-Series 128GB | 620W HX Corsair | GIGABYTE GTX 970 GAMING | Samsung TFT 24" P2450H Rose Black | BENQ XL2420T

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rustax:

Samma dilemma för mig Svårt att välja mellan just dessa två tvn, trodde först att Sony inte stödjer HDMI 2.0, alltså inte någon HDR. Men tydligen så gör den det. Dock så spelar input lag en roll för mig eftersom jag lirar lite PS4.

Vilka tv-apparater har hdr i denna prisklass?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Jag tittar också på den, enligt tester levererar den tydligen orimligt mycket bas i förhållande till sin nätta storlek och passar just bastung lyssning särskilt bra. Man blir nyfiken

Ja precis och lägger man den i varukorgen får man ytterligare rabatt verkar det som 1592 spänn står det för mig. Någon som vet ifall Elgiganten kör samma priser i butik som på nätet? Isf tar jag med mig en printscreen och drar förbi närmsta varuhus imorgon bitti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mockasin:

Vilken av Samsung UEJU7005 eller Sony 55X8505C för 9990?
Eller rentav någon annan i ungefär samma prisklass?

Jag bryr mig inte så mycket om input lag. Jag vill ha bra bild, snabbt användargränssnitt och kvalité.
Tacksam för lite mer input

Isåfall skall du köra på Sonyn. Är samma modell som 8509C och den skall tydligen vara bättre än samsungs 8-serie, så jag ser den som ett klipp för det priset. Bra på att skala upp bilden och bra rörelsehantering.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NatureBoyyy:

@Kunzite: Letat efter ny receiver, är den nåogt att ha? Har kollat lite på marantz 6009 ockkså men är 2 tusen till nästan för den.

Kan inte uttala mig om den men beställde en nu i all fall
646'an har fått bra betyg i tester som Onkyo vanligtvis får, speciellt rent ljudmässigt. 747'an ser ut att vara samma sak fast tyngre (mer effekt) så känns inte som om det kan gå fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rustax:

http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x850c

Stöd för HDMI 2.0 men det är inte någon tv man skall köpa om man vill kunna köra HDR då den inte har local dimming.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenares:

Hmm.. Köpte precis denna https://www.dustinhome.se/product/5010800872/dc2-oc för 401:- mer. Tänker att kylningen på den dyrare gör en märkbar skillnad. Funderar lite till..

Permalänk
Medlem

Några hörlurar till mycket bra pris, gärna för mer mobilt bruk eller vad man nu ska säga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Japp, det är absolut ett par bra högtalare för den pengen. Kan inte säga exakt hur ljudbilden är i dom ur minnet, men audio pro brukar ha ganska bra balanserade element- Vilket jag personligen tycket är viktigt

Permalänk
Hedersmedlem

LG G3 16GB för 2290:-
Produkt: LG G3 ange koderna T9SKE8 & FF09 (fraktfritt)
Länk: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=LGD855T16
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2661801
Pris: 2290:-

OBS: 16GB och 2GB ram

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orman:

Personen som kan hojta till när QPAD QH-90 finns med sänkt pris är guldvärd.

Skrivet av zodaztream:

Julreor i ett nötskal.

Jag köpte QPAD QH-90 i maj för 599:-, och då var det inte ens kampanjpris utan normalpris.
Idag kostar dom 899:- från diverse ÅF, dvs 50% dyrare (nej, det är inte dollarkursen), och Dustin säljer dom för 649:- under sin mellandagsrea - och då fortfarande dyrare än vad normalpriset låg på för ett halvår sedan.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Några hörlurar till mycket bra pris, gärna för mer mobilt bruk eller vad man nu ska säga?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/NITROBLK/...

Dessa har jag och tycker att de är riktigt bra för det priset.

Permalänk
Medlem

Något tyst och vettigt midtower-chassi någonstans? Sitter och surfar på iPad, får panik.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Komplett's rea kändes inte som mycket att ha i år? Om man jämflr med Black Friday så var det ju galet bra priser. Komplett's rea kändes mer som en vanlig "super weekend" fast med fler produkter för mig, men jag letar ju inte heller efter alla typer av produkter. Finns säkert något riktigt bra erbjudande på en kaffebryggare eller något jag missat

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Någon som har en LG 55EG910V?

Så sugen på att köpa! Verkar ju helt underbar. Har alltid velat skaffa en OLED.
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/55EG910V/lg-55-...

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Produkterna som visas nu på ex komplett, webhallen, dustin etc det man kan vänta sig från dessa butiker eller uppdateras detta med fler/andra produkter?

Annars får man väll hoppas på mediamarkt och inet.. inget av det jag sökte fanns på rea

Visa signatur

outdated.

Permalänk

Upp tidigt imorn kl 10 då för de andra ställerna som förhoppningvis har det jag vill ha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonkenPonken:

Tusen tack för tipset, hade tänkt mig ett lite billigare dock

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5700X3D (Arctic Liquid Freezer III 280mm) RAM: Corsair Vengeance LPX CL18 3600 MHz (4x8gb)
Mobo: ASUS Strix B550-F Gaming Gpu: ASUS Prime 5070 ti OC
PSU: Corsair RM750X V2 Lagring: WD SN750 1tb, MX500 1tb, WD HDD 2tb