Permalänk
Medlem

Tyst tangentbord för gaming.

Hej, provade googla lite men hittade mest bara trådar från 2013 och risiga flashbacktrådar.

Jag söker ett tangentbord som inte låter särskilt mycket, självklart får det låta men inte så pass mycket att min flickvän vaknar utav det.

Har ni några tips så får ni jättegärna länka sådana.

Tack på förhand, och god jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denwen:

Hej, provade googla lite men hittade mest bara trådar från 2013 och risiga flashbacktrådar.

Jag söker ett tangentbord som inte låter särskilt mycket, självklart får det låta men inte så pass mycket att min flickvän vaknar utav det.

Har ni några tips så får ni jättegärna länka sådana.

Tack på förhand, och god jul!

För gaming är det svårt att hitta. Själv köpte jag 2 st Cherry JK-03, då de är de tystaste jag hittade, inga gamingkeyboards dock.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk

Tjena, kolla gärna min annons! säljer ett Razer deathstalker tangentbord för bra pris, helt nytt, slimmade knappar som knappt låter nånting
(hoppas det är okej för admin att jag tippsar om min annons på swec marknaden)

Permalänk

Corsair Strafe RGB (Cherry MX Silent)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3291207

Visa signatur

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Permalänk
Medlem

@Denwen: Dom säljer Logitech G710+ på Elgiganten (i butik) för 599 från 28e dec till 1a januri. Det kan nog vara någonting för dig

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770