Kan ett paket levereras på nyårsafton?

Permalänk

Kan ett paket levereras på nyårsafton?

Tjenare!
Jag undrar om ett paket kan levereras på nyårsafton för jag har beställt en Iphone 6s på comviq och det står Leveransdatum: 2015-12-31
Jag vill verkligen ha en ny telefon för den som jag har nu är en gammal LG.
Tacksam för svar<3

Permalänk
Medlem

Nyårsafton är ingen röd dag så det borde vara möjligt.

MVH

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk

@peji89: Tack så hemskt mycket<3

Permalänk
Medlem

Jag jobbar på ett postombud.... Nyårsafton räknas som en lördag och därmed anländer ingen post hos ombuden. Vad jag vet så är det så hos alla ombud. Kan ha fel, men jag tror inte det kommer 31a. :/

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

@breakwin: Okej Men får hoppas att den kommer inom snar framtid

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

Jag jobbar på ett postombud.... Nyårsafton räknas som en lördag och därmed anländer ingen post hos ombuden. Vad jag vet så är det så hos alla ombud. Kan ha fel, men jag tror inte det kommer 31a. :/

Helt riktigt! Kom på det nu... dag före röd dag..

Bra med en rättelse !

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEverything:

@breakwin: Okej Men får hoppas att den kommer inom snar framtid

jadu, kommer det inte fram idag (30e) så får du räkna med måndag. Vet hur det känns att vänta på något nytt

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

@breakwin Kan det inte komma på fredag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEverything:

@breakwin Kan det inte komma på fredag?

Skickades från m.sweclockers.com

nyårsdagen, röd dag

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEverything:

@breakwin Kan det inte komma på fredag?

Skickades från m.sweclockers.com

Röd dag

Permalänk
Medlem

Det är bara att hålla ut

Permalänk
Medlem

Du kan få den tidigast måndag nästa vecka isåfall.

Permalänk

16:42 igår så var mitt paket i Veddesta, drygt 1 timmes bilfärd från mig.
Sedan igår vid den tiden så säger postnord "Transporteras"
Borde ju kunna dyka upp idag? Om den var där igår eftermiddag så borde dom väl kört iväg med lastbilen under eftermiddagen? Dom har väl ett kvällsskift?

Eller dom kanske stannar mitt på motorvägen och åker hem.
"Vi tar det på Måndag"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniellow:

16:42 igår så var mitt paket i Veddesta, drygt 1 timmes bilfärd från mig.
Sedan igår vid den tiden så säger postnord "Transporteras"
Borde ju kunna dyka upp idag? Om den var där igår eftermiddag så borde dom väl kört iväg med lastbilen under eftermiddagen? Dom har väl ett kvällsskift?

Eller dom kanske stannar mitt på motorvägen och åker hem.
"Vi tar det på Måndag"

Nej dom åker hem för att arbetsdagen är slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniellow:

16:42 igår så var mitt paket i Veddesta, drygt 1 timmes bilfärd från mig.
Sedan igår vid den tiden så säger postnord "Transporteras"
Borde ju kunna dyka upp idag? Om den var där igår eftermiddag så borde dom väl kört iväg med lastbilen under eftermiddagen? Dom har väl ett kvällsskift?

Eller dom kanske stannar mitt på motorvägen och åker hem.
"Vi tar det på Måndag"

bara för att det står "transporteras" betyder det inte att det direkt ligger på lastbilen och är påväg. utan den ligger säkert kvar i veddesta men flyttats från ingående gods till att vara i hallen för utgående gods. och eftersom det är arbetsfria dagar nu så får du vackert vänta till nästa år tror inte du dör av att sitta med din telefon några dagar till. slappna av o fira in det nya året genom att vara social istället utan mobil i handen.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...