Permalänk
Medlem

Helt ny Razer Naga 2014

Jag köpte en sprillans ny razer naga 2014 som en tidig julklapp till mig själv

Sodapoppin, om jag fattat rätt, använder razer naga och han har nämnt på sin stream att han har problem med att musen vid slumpmässiga tillfällen slutar fungera. Min gör nämnligen likadant, och som ni förmoderligen förstår är det jävligt irriterande...

Jag har haft razer naga tidigare dä den var ny och precis hade släppt. Den fungerade lyssande och den används i dagsläget av min bror, fortfarande fullt fungerande vad jag vet.

Razer synapse fungerar lysande för mig och har inte märkt något problem med det, men som ja sa så strular musen. Jag skulle gissa på att lasern regerar på att damm, eller liknande, som fastnat på lasern...

Jag köpte musen på webhallen och dem sa att om problem uppstår så skulle jag lämna in musen. Jag gillar musen iom att ja kör wow, vilket denna mus är delvis gjord för.

Är den någon som vet vad det finns att göra problemet? Eller är det ny mus som gäller?

Permalänk
Medlem

@laddle555: Ja hej, jag har en kompis som hade samma problem och han lämnade in den och fick pengarna tillbaka och han kollade med butiken om dem hade flera med samma problem och ett dussintal hade lämnat in sina nagas så jag tror att det ej går att fixa.

Permalänk
Medlem

Har haft det problemet med 2 nagas 2014. Har nu bytt till corsair scimitar och är än så länge nöjd.

Permalänk
Medlem

Tack för era svar! Jag gick nämnligen tillbaka med min razer naga och fick pengarna tillbaka. Köpte senare under dagen en corsair scimitar rgb. Allt löst

Skrivet av olle2002:

@laddle555: Ja hej, jag har en kompis som hade samma problem och han lämnade in den och fick pengarna tillbaka och han kollade med butiken om dem hade flera med samma problem och ett dussintal hade lämnat in sina nagas så jag tror att det ej går att fixa.

Skrivet av Getfisk:

Har haft det problemet med 2 nagas 2014. Har nu bytt till corsair scimitar och är än så länge nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av laddle555:

Tack för era svar! Jag gick nämnligen tillbaka med min razer naga och fick pengarna tillbaka. Köpte senare under dagen en corsair scimitar rgb. Allt löst

Tänk på att inte ha skiftande färger på scimitarmusen då den eventuellt kommer att frysa. Corsair jobbar på det http://forum.corsair.com/forums/showthread.php?t=152372

Permalänk
Medlem

Oh, det har ja inte hört om! Tack för tipset mannen!

Skrivet av Getfisk:

Tänk på att inte ha skiftande färger på scimitarmusen då den eventuellt kommer att frysa. Corsair jobbar på det http://forum.corsair.com/forums/showthread.php?t=152372