Mindre och mindre funktionallitet på SweC

Permalänk
Medlem

Mindre och mindre funktionallitet på SweC

Måste säja att jag mer och mer ogillar SweC 6.0(?). Först tog ni bort blockfunktionen och nu att redigera inlägg. Verkar som ni mer och mer försöker driva bort användare.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Legendarisk
Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Kan man inte bara ge trådskapare möjlighet att redigera sina inlägg, det skulle lösa alla problem jag har med detta.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Orici:

Kan man inte bara ge trådskapare möjlighet att redigera sina inlägg, det skulle lösa alla problem jag har med detta.

Nja, tyvärr har det ofta varit trådskapare som velat skriva om sin historik i efterhand som har lett till den här ändringen. Kan jag hjälpa dig med att uppdatera något? Skicka ett PM.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Nja, tyvärr har det ofta varit trådskapare som velat skriva om sin historik i efterhand som har lett till den här ändringen. Kan jag hjälpa dig med att uppdatera något? Skicka ett PM.

Måste man skicka PM för varje redigering nu eller kan man permanent redigera efter ni har gett tillåtelse? Tycker att detta är väldigt omständigt och tror det kommer att leda till att färre folk kommer att starta informativa och bra trådar.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Orici:

Måste man skicka PM för varje redigering nu eller kan man permanent redigera efter ni har gett tillåtelse? Tycker att detta är väldigt omständigt och tror det kommer att leda till att färre folk kommer att starta informativa och bra trådar.

Det beror på sammanhanget, kika gärna på informationen och diskussionen kring ändringen ovan.

Visa signatur

Abstractions all the way down.