Mobilt bredband (Tre) 100gb 149kr/mån överlåtes

Permalänk
Medlem

Mobilt bredband (Tre) 100gb 149kr/mån överlåtes

Hej!

Mor min har ett mobilt bredband från Tre med 100gb för 149kr/mån att överlåta. Ingen bindningstid kvar. Medföljer även trådlös router av typen Netgear MBR1310.

Har kollat med Tre och rabatten medföljer vid överlåtande. Kostnaden för att överlåta är 250kr, betalas av den som tar över.

Om det visar sig vara svinpoppis kör vi väl bud. Förbehåller mig rätten att överlåta till vem som.

EDIT:
* Abonnemanget har 4g-tillägg men routern stödjer inte 4g enligt Tre's kundservice. Har man en 4g-router ska det gå fint att surfa i 4g.
* Abonnemanget är inte sålt med någon teoretisk begränsning på hastigheten

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@f1ll:
Jag är intresserad men är du säker på att det inte blir någon höjning på abonnemanget när man överlåter det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

@f1ll:
Jag är intresserad men är du säker på att det inte blir någon höjning på abonnemanget när man överlåter det?

Har kollat med Tre och de sa att månadsavgiften är densamma efter överlåtande.

Jag har även fått förfrågan att kolla exakt hastighet och om det är 4g, vilket jag är rätt säker på att det är. Återkommer snarast med update.

Permalänk

Kan också eventuellt vara intresserad:). Pappa blev pålurad 15gb för 150kr månaden så detta är ju betydligt bättre, om det(15gb) går att säga upp är jag intresserad.
Kolla om det är 4g!

Permalänk

jag är väldig intresserad

Permalänk
Medlem

jag tar den gärna sålänge den kommer ligga på 149kr. Jag finns i sthlm och kan träffas för att fixa allt.

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk

Är också väldigt intresserad, så lägger väl ett bud på 100kr + frakt

Permalänk
Medlem

Makalöst

Visa signatur

Stationär: [INTEL i7 2600k (@4.6GHZ) h100] [ASUS Sabertooth P67] [Corsair Vengeance™ DDR3 @2133MHz 16GB] [Powercolor R9 290 pcs+ CrossFireX] [intel 240gb ]
stationär nr2: [Intel q8200][Nvidia 9800GTX 512mb][8 GB ddr2][vx450w]

Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma. Fungerar bra med 4G och har vad jag vet ingen begränsning gällande hastighet utan det är hårdvaran som begränsar, routern är inget att ha, sålde den direkt och köpte ett 4G modem.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha den, finns oxå i Stockholm.
Lägger ett bud på 500 kr.
Hur länge kommer du köra budgivning?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

Jag vill ha den, finns oxå i Stockholm.
Lägger ett bud på 500 kr.
Hur länge kommer du köra budgivning?

Skickades från m.sweclockers.com

Du leder.
Låter det vara öppet tills på söndag, mest för att jag inte har så mycket tid över fram till dess.

Uppdaterat med lite info i annonsen för alla som är intresserade!

Permalänk

Tänkte bara inflika att jag tagit över ett likadant abb och inget händer med månadsavgiften utan den förblir 149kr/mån.

Simma lugnt och tanka hårt!

Visa signatur

|| --- ||

Permalänk

väl jag lägger en bud på 750 kr

Permalänk
Medlem

Vilken tid tänker du stänga budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levilicous:

väl jag lägger en bud på 750 kr

Du leder, stänger budgivning ikväll 21.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

Vilken tid tänker du stänga budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Kl 21.00

Permalänk
Medlem

800kr då

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

800kr då

Du har PM