Redaktionen sammanfattar CES 2016

Permalänk
Melding Plague

Redaktionen sammanfattar CES 2016

Det är dags att avrunda arbetet i Las Vegas och styra kosan mot Sverige. Redaktionen passar på att sammanfatta några intryck och trender från CES 2016.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Error #2035 på videon. Favoritwebbläsaren ju.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Error #2035 på videon. Favoritwebbläsaren ju.

Inga problem alls med Pale Moon.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Superlight:

Error #2035 på videon. Favoritwebbläsaren ju.

Favoritwebbläsaren™ är dessvärre inte supportad, men lämna gärna mer information här:
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1408818-kan-inte-langre...

Har du installerat några tillägg så prova att inaktivera alla dessa och se om det fungerar efteråt. Kontrollera även om det finns några uppdateringar till webbläsaren eller Flash om du använder den spelaren.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Tackar för årets CES reportage

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag får samma fel (Error #2035) med Firefox (senaste version), men inte om jag startar med "Nytt privat fönster".

Inloggningen fungerar inte via Firefox och inga felmeddelanden visas.
Jag skriver detta inlägg via Chrome där allt fungerar...

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Medlem

Haha känns ju spontant att 2016 kommer VR sockan blir den hetaste julklappen Tack för allt hårt jobb på CES!

Ha det gött

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Hoppades mest på någon nytt om nästa generations GFX från Nvidia men där blev man ju besviken. Skiter i VR o bilar

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar som om Samsung riktar sig mer till "svenssons" som nappar på gimmickar som 3D - Böjda paneler och "häftiga" funktioner för en billigare peng. Medans LG är mer inne på de tekniskt intresserade och entusiasterna som vill ha bildkvalitet framför massa lullull.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Riktigt kul med all information från CES! Bra jobbat team sweclockers :). & Jacob ser vanare med kameran för varje video som går, snart är du även bättre än Emil & Jonas!

Visa signatur

PG279Q | 6XX | X-Fi Titanium HD | RTX 2080 | 5800X3D
G.Skill 3200 CL14 | B450-F | 970 EVO | Seasonic 750W | Fractal R5

Permalänk
Medlem

Emil, bra som vanligt! Jacob, bra som vanligt! Jacob kan fortsatt träna sig inför kameran, men jag vet hur det är att vara blyg. Ni gör alla ett bra jobb, och tack för rapporteringen!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte är supertaggad på VR? Visst, tycker det är riktigt häftigt, kul med utveckling osv. Men jag känner inte alls för att äga något själv. Största peppen ifrån årets CES: Oled och externa grafikkortsdockor. Känner mig som en sur gammal gubbe som måste gå emot strömmen här.. haha.