Backup med söndrig skärm

Permalänk
Medlem

Backup med söndrig skärm

Hej,

Har tappat min LG G3 i marken. Skärmen funkar med tochen på halva skärmen är sönder. Så kan inte mata in lösenordet för att starta telefonen.

Nu har jag tyvärr missat backup de sista 2 månaderna och skulle gärna vilja få tillgång till mina bilder innan jag lämnar in telefonen.

Är det helt kört, eller finns det något sätt att få tillgång till bilderna vi dator?

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultent3:

Hej,

Har tappat min LG G3 i marken. Skärmen funkar med tochen på halva skärmen är sönder. Så kan inte mata in lösenordet för att starta telefonen.

Nu har jag tyvärr missat backup de sista 2 månaderna och skulle gärna vilja få tillgång till mina bilder innan jag lämnar in telefonen.

Är det helt kört, eller finns det något sätt att få tillgång till bilderna vi dator?

Kan du inte koppla den till din dator och kopia filerna?

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Medlem

Koppla in en mus med USB OTG, lås upp, stäng av skärmlåset och kopiera över dina bilder till en dator.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrusE:

Kan du inte koppla den till din dator och kopia filerna?

Nej tyvärr inte. Jag tror att man måste komma förbi lösenordet innan enheten dyker upp i datorn.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Koppla in en mus med USB OTG, lås upp, stäng av skärmlåset och kopiera över dina bilder till en dator.

Hittar den musen trots att man inte är helt "inne" i systemet?

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultent3:

Hittar den musen trots att man inte är helt "inne" i systemet?

Ja

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Ok tack så mycket! Beställer en på momangen och håller tummarna!

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.