AMD förlänger Star Wars: Battlefront-bundle för Radeon R9 Fury X och R9 Fury

Permalänk
Melding Plague

AMD förlänger Star Wars: Battlefront-bundle för Radeon R9 Fury X och R9 Fury

Grafikmakaren AMD förlänger kampanjen för Star Wars: Battlefront, som fram till april ingår vid köp av antingen Radeon R9 Fury eller R9 Fury X.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vore trevligt med ett sänkning av priset på vanliga Fury också, om dom kan sänka priset på Nano med 1500kr tycker man att dom borde kunna sänka Fury med en tusenlapp.

Permalänk
Medlem
Citat:

eller så långt spelkupongerna räcker.

Innebär det att Fury inte säljer så bra?

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeno88:

Innebär det att Fury inte säljer så bra?

Eller att någon är intresserad av att spelet ska ha spelare så det inte dör Men det vore trevligt om de sålde dåligt så kan jag köpa ett eller två när polaris kommer till bra reapriser.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Eller att någon är intresserad av att spelet ska ha spelare så det inte dör Men det vore trevligt om de sålde dåligt så kan jag köpa ett eller två när polaris kommer till bra reapriser.

This

Tror snarare på att EA vill ha mer spelare för ett (inom en snar framtid) dött spel. Tror inte att Battlefront, EA edition, kommer vara vid liv under en längre period.

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyze:

This

Tror snarare på att EA vill ha mer spelare för ett (inom en snar framtid) dött spel. Tror inte att Battlefront, EA edition, kommer vara vid liv under en längre period.

Spelar väl ingen större roll, deras servers lär gå ner så fort Battlefront 2 EA edition släpps nästa år.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

Köpte asus fury från netonnet i december men fick inget star wars med.

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB] [Noctua NH-D15] [ASUS TUF GAMING X570-PLUS] [Steelseries Rival 300 mus] [QPAD Musmatta] [MSI Radeon RX 6800 XT 16GB] [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX AMD] [Windows 10 Pro 64-bit] [Samsung 860-Series EVO 1TB] [2x Samsung 1.0T] [1x Seagate Barracuda 4TB 256MB Cache] [Fractal Design Define R6 USB-C Gunmetal TG] [PSU Corsair RM750X 750W v2 Modulär]

Permalänk
Entusiast

@Haztheman:

Citat:

AMD:s Star Wars: Battlefront-bundle gäller endast hos medverkande återförsäljare.

Tyvärr!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Bättre om dom kör med sänkt pris än dessa eviga bundlingar.Gäller både nVidia och AMD

Permalänk
Avstängd

att bundle EA skit får mig att inte vilja köpa kortet.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk

@Haztheman:

Få Star Wars - Battlefront utan extra kostnad
Spelet medföljer utan extra kostnad vid köp av utvalda grafikkort. För att ta del av erbjudandet behöver du maila: spelpakopet@netonnet.se innehållande namn, adress, ordernummer och produktens artikelnr.

Därefter får du en kupongkod som skall användas på: https://www.amd4u.com/amdrewards/ för att hämta spelet.

Erbjudandet är begränsat och gäller köp gjorda från och med 2015-11-17 till och med 2016-01-31 eller så långt lagret räcker. Kupongkoden är giltig till och med 2016-02-29.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkSix:

Bättre om dom kör med sänkt pris än dessa eviga bundlingar.Gäller både nVidia och AMD

Brukar sälja det som bundlas om jag inte vill ha det själv. Och tror knappast detta gör korten speciellt mycket dyrare.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

@GIGABYTE_P35_DQ6:

jag får testa om jag får det

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB] [Noctua NH-D15] [ASUS TUF GAMING X570-PLUS] [Steelseries Rival 300 mus] [QPAD Musmatta] [MSI Radeon RX 6800 XT 16GB] [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX AMD] [Windows 10 Pro 64-bit] [Samsung 860-Series EVO 1TB] [2x Samsung 1.0T] [1x Seagate Barracuda 4TB 256MB Cache] [Fractal Design Define R6 USB-C Gunmetal TG] [PSU Corsair RM750X 750W v2 Modulär]

Permalänk
Medlem

Sapphires fury är så snygg. Hoppas det blir liknande med nästa generation, kanse man kapar en åt sig då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem

Lockande med ett spel som alla redan tröttnat på... Bundla något nytt istället? Rise of the tomb raider skulle ju passat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Är jag en av få som enbart köper grafikkort utan spel? Tycker inte spelen är speciellt lockande i de flesta fallen

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Är jag en av få som enbart köper grafikkort utan spel? Tycker inte spelen är speciellt lockande i de flesta fallen

?? Tanken är alltså att du ska få spel på köpet.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

@Casper:

Givetvis om man nu vill ha spelet dvs. Finns ju ingen anledning att ta mot ett spel som man ändå inte gillar

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

@MrMunchy:

Givetvis om man nu vill ha spelet dvs. Finns ju ingen anledning att ta mot ett spel som man ändå inte gillar

Då kan du sälja spelet i andrahand, och indirekt få rabatt på ditt grafikkortsköp.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk

Ytterligare en anledning till att inte köpa AMD:s GPU:er alltså

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Nice! Köp ett kort för 6000, få ett spel för 200 (deras kostnad, max) på köpet.

Woohoo.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Lockande med ett spel som alla redan tröttnat på... Bundla något nytt istället? Rise of the tomb raider skulle ju passat.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag var i köptankarna på battlefront... är det inget bra spel?

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matwik:

Jag var i köptankarna på battlefront... är det inget bra spel?

Jodå men de flesta blev trötta på det efter någon vecka och så finns det noll offline innehåll.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Skrivet av Commander:

Spelar väl ingen större roll, deras servers lär gå ner så fort Battlefront 2 EA edition släpps nästa år.

... Är det en dålig sak? Vi har längtat efter något som går tillbaka till de första Battlefield-spelens gameplay. EA har dessutom bättrat sig inom vissa delar, se bara på senaste Need for Speed som kommer till PC snart som är utvecklat av Ghost. Inga dlc (som ska kosta) samt inget premiumtrams eller något microtransactions. Överhuvudtaget. Ja, det är sant.
Så detta med "EA är typ värre än aids" som många hyllar tycker jag tar ut förlusten i förväg. Vi vet inte hur det kommer bli. Vi har all rätt att invänta recensioner och vända kinden till upphype:ade trailers. Men att spotta alla spelprojekt i munnen för att EA står bakom det tycker jag är fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Matwik:

Jag var i köptankarna på battlefront... är det inget bra spel?

Det är bra (men) det saknas väldigt mycket content. Tyvärr en kompromiss som dyker upp när tajta deadlines kommer och alla har rätt till semester. Det kommer snart mer content (och kommer bara komma mer) men vad det kostar vet vi inte. Tyvärr.
Annars tycker jag att det är ett riktigt bra spel, rent tekniskt så är det ännu en framgång för svensk spelindustri, men det märktes av gameplaymässigt att det var förenklat för att passa alla sorters målgrupper.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av A_Müller:

Ytterligare en anledning till att inte köpa AMD:s GPU:er alltså

.. För att man får ett gratis spel som kostar över fyra hundra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

... Är det en dålig sak? Vi har längtat efter något som går tillbaka till de första Battlefield-spelens gameplay. EA har dessutom bättrat sig inom vissa delar, se bara på senaste Need for Speed som kommer till PC snart som är utvecklat av Ghost. Inga dlc (som ska kosta) samt inget premiumtrams eller något microtransactions. Överhuvudtaget. Ja, det är sant.
Så detta med "EA är typ värre än aids" som många hyllar tycker jag tar ut förlusten i förväg. Vi vet inte hur det kommer bli. Vi har all rätt att invänta recensioner och vända kinden till upphype:ade trailers. Men att spotta alla spelprojekt i munnen för att EA står bakom det tycker jag är fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tror du blandar ihop Battlefield med Battlefront. Två helt olika spelserier även om båda har battle i namnet. Nu överdrev väl han du svarade men jag kan inte se något positivt med att ett spel ska bli ospelbart bara för att nästa i serien kommer ut så ja, det är en dålig sak.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av ClintBeastwood:

Jag tror du blandar ihop Battlefield med Battlefront. Två helt olika spelserier även om båda har battle i namnet. Nu överdrev väl han du svarade men jag kan inte se något positivt med att ett spel ska bli ospelbart bara för att nästa i serien kommer ut så ja, det är en dålig sak.

Ja jag läste nog fel där, men så vitt jag vet så var de första Battlefront-spelen också utgivna av EA.

Permalänk
Skrivet av LinusNeuman:

.. För att man får ett gratis spel som kostar över fyra hundra?

Skickades från m.sweclockers.com

Ännu mera skräp nerpackat i lådan

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |