The Battle of Bunker Hill

Permalänk
Medlem

The Battle of Bunker Hill

Tja!
är det nån som vet om man måste ha något item eller specieollt relation med "the synth victims" för man ska kunna prata med dom . Jag kan bara säga hej och då tackar dom en bara. så nånstans lär jag göra fel?

Permalänk
Medlem

Så var det för mig också. Men det verkar inte vara något som hindrar storyn för questet är avklarat för en tid sedan.

Skrivet av coffe09:

Tja!
är det nån som vet om man måste ha något item eller specieollt relation med "the synth victims" för man ska kunna prata med dom . Jag kan bara säga hej och då tackar dom en bara. så nånstans lär jag göra fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ll Ryzen 7 3700X ll Sapphire RX Vega 64 ll Asus B450-E Rog Strix ll
ll Ballistix 32GB 3 000 MHz ll SilverPower SP-S850M ll NZXT H440 ll Acer 27" 1440p ll

Permalänk
Skrivet av coffe09:

Tja!
är det nån som vet om man måste ha något item eller specieollt relation med "the synth victims" för man ska kunna prata med dom . Jag kan bara säga hej och då tackar dom en bara. så nånstans lär jag göra fel?

Nej.

Du behöver inte interagera med dem. Vill du rädda dem så räcker det med att ha ihjäl
coursern, som Father skickar för att hjälpa/hålla koll på dig. Sedan så behöver du inte göra mer
vid Bunker Hill utan kan ta dig till C.I.T och prata med Father. När du gjort det så är questen
avslutad. Tänk också på att dialogen med father påverkar resten av huvudstoryn så kom ihåg att spara innan
du pratar med honom.

Dold text
Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |