hej vilket bilspel ska man köpa?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jan 2016

hej vilket bilspel ska man köpa?

hej jag älskar bilspel och som till exemple forza 6 men jag vill ha ett verkligt racingspel till pc som har bra grafik och man ska kunna spela online. de ska vara någolunda mycket bilar och banor. online är inget måste men vill helst att spelet ska online. ej the crew och need for speed!! bomba med förslag!
mvh gabriel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Dirt Rally.

http://www.metacritic.com/game/pc/dirt-rally

Bästa bilspelet till pc på hur länge som helst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

RaceRoom Racing Experience, gratis, single- och multiplayer, online och snyggt!

Länk till RaceRoom

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: Corsair RM750X V2 | CPU kylare: Wraith Prism | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011

Assetto Corsa eller Porject CARS.

2600K • 1050 Ti • 8 GB • 128 + 250 GB SSD • ­1,5 TB HDD • Huawei Pitten

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Henrik-W:

RaceRoom Racing Experience, gratis, single- och multiplayer, online och snyggt!

Länk till RaceRoom

Gratis är väl dock en sanning med modifikation.

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Mönsterås
Registrerad
Mar 2002

Får jag föreslå folkrace?

Byt din rigg mot en bil och sedan har du fullt ös varje helg. Du kan träna på körningen varje dag på grusvägar. Det blir som Grand Theft Auto om du får Polisen efter dig. För en bil får motsvarigheten till tre spel. Rally, rallycross och olaglig körning.

Ta chansen kör IRL.

Because you are worth it.

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av Gabbe_M93:

hej jag älskar bilspel och som till exemple forza 6 men jag vill ha ett verkligt racingspel till pc som har bra grafik och man ska kunna spela online. de ska vara någolunda mycket bilar och banor. online är inget måste men vill helst att spelet ska online. ej the crew och need for speed!! bomba med förslag!
mvh gabriel

GRID Autosport kan nog passa dig, om du gillar Forza.

///M4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av ClintBeastwood:

Gratis är väl dock en sanning med modifikation.

Haha, nej det kan man väl säga. Jag har bara kört på gratisversionen eftersom jag inte lägger så mycket tid på just bilspel. Det blir naturligtvis mycket roligare om man köper till bilar och annat.

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: Corsair RM750X V2 | CPU kylare: Wraith Prism | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2011

Grid, Grid 2 Reloaded Edition, Dirt 3 Complete Edition, tre av dom roligaste och bästa bilspelen till PC, dessutom lätt att få tag i billigt till Steam.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2016

Köp ett rallyspel (Y)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2016

Dirt rally älskar jag