hej vilket bilspel ska man köpa?

Permalänk

hej vilket bilspel ska man köpa?

hej jag älskar bilspel och som till exemple forza 6 men jag vill ha ett verkligt racingspel till pc som har bra grafik och man ska kunna spela online. de ska vara någolunda mycket bilar och banor. online är inget måste men vill helst att spelet ska online. ej the crew och need for speed!! bomba med förslag!
mvh gabriel

Permalänk
Medlem

Dirt Rally.

http://www.metacritic.com/game/pc/dirt-rally

Bästa bilspelet till pc på hur länge som helst.

Permalänk
Medlem

RaceRoom Racing Experience, gratis, single- och multiplayer, online och snyggt!

Länk till RaceRoom

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Assetto Corsa eller Porject CARS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik-W:

RaceRoom Racing Experience, gratis, single- och multiplayer, online och snyggt!

Länk till RaceRoom

Gratis är väl dock en sanning med modifikation.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Får jag föreslå folkrace?

Byt din rigg mot en bil och sedan har du fullt ös varje helg. Du kan träna på körningen varje dag på grusvägar. Det blir som Grand Theft Auto om du får Polisen efter dig. För en bil får motsvarigheten till tre spel. Rally, rallycross och olaglig körning.

Ta chansen kör IRL.

Because you are worth it.

Visa signatur

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gabbe_M93:

hej jag älskar bilspel och som till exemple forza 6 men jag vill ha ett verkligt racingspel till pc som har bra grafik och man ska kunna spela online. de ska vara någolunda mycket bilar och banor. online är inget måste men vill helst att spelet ska online. ej the crew och need for speed!! bomba med förslag!
mvh gabriel

GRID Autosport kan nog passa dig, om du gillar Forza.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Gratis är väl dock en sanning med modifikation.

Haha, nej det kan man väl säga. Jag har bara kört på gratisversionen eftersom jag inte lägger så mycket tid på just bilspel. Det blir naturligtvis mycket roligare om man köper till bilar och annat.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Avstängd

Grid, Grid 2 Reloaded Edition, Dirt 3 Complete Edition, tre av dom roligaste och bästa bilspelen till PC, dessutom lätt att få tag i billigt till Steam.

Permalänk

Köp ett rallyspel (Y)

Permalänk
Medlem

Dirt rally älskar jag