Tips på abonnemang/kontantkort för 3 veckors användning

Permalänk
Medlem

Tips på abonnemang/kontantkort för 3 veckors användning

Hemma i Sverige under tre veckor. Undrar om någon har tips på bra kontantkorts erbjudande. Telenor tar 250 kr för 6gig samt fri tele och sms. Skulle gärna hålla mig till 100kr,men behöver väl bara 1gig. Tips mottages tacksamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tullen:

Hemma i Sverige under tre veckor. Undrar om någon har tips på bra kontantkorts erbjudande. Telenor tar 250 kr för 6gig samt fri tele och sms. Skulle gärna hålla mig till 100kr,men behöver väl bara 1gig. Tips mottages tacksamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Hallon 2gb 99kr, bara 60samtal dock

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Tullen:
*inlägg utbrutna från tråd och flyttade*

Jag tror dina frågor passar bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tullen:

Hemma i Sverige under tre veckor. Undrar om någon har tips på bra kontantkorts erbjudande. Telenor tar 250 kr för 6gig samt fri tele och sms. Skulle gärna hålla mig till 100kr,men behöver väl bara 1gig. Tips mottages tacksamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Comviq fast pris mini, 95 kr för 1 Gb data. Det beror dock lite på hur mycket du tänker ringa. Den har en gräns på 200 minuter samtal och sen kostar det lite. http://webbutik.comviq.se/kontantkort.html
Själv kör jag deras större fastpris varianter och är otroligt nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tullen:

Hemma i Sverige under tre veckor. Undrar om någon har tips på bra kontantkorts erbjudande. Telenor tar 250 kr för 6gig samt fri tele och sms. Skulle gärna hålla mig till 100kr,men behöver väl bara 1gig. Tips mottages tacksamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Hallon kan du skaffa för 49kr, mig vetligen så ska det gå att avbryta efter en månad ifall ifall du känner för det.

60 samtal
Obegränsat antal SMS/MMS
2GB Surf

http://www.hallon.se/

Visa signatur