Vart köpa MagPi i Sverige?

Permalänk
Medlem

Vart köpa MagPi i Sverige?

Finns det någon butik/webbshop i Sverige där man kan köpa MagPi? Jag är endast intresserad av nummer 40.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem

Du menar att du är "endast intresserad av Raspberry Pi Zero"?

Mig veterligen säljs inte tidningen i Sverige och även om den gjort det så hade nr 40 varit slutsålt för länge sedan, precis som den är i andra länder. Enligt Raspberry Pi:s twitterkonto så kör man en ny produktionsomgång i fabriken just nu, enligt vad man kan se på bilderna så håller de på och testar dem: Länk

Förhoppningsvis kommer de ut i butik snart, jag hann inte köpa någon vid de två första leveranserna så jag väntar spänt.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem

Nr 40 finns inte i Sverige...
Interpress som importerar har lagt till den i sortimentet men det är från nr 41 ( som tydligen varit försenat, ej kommit )

Visa signatur

Mamma är bäst!

Sur o Deppig?
Läs lite goda nyheter!
https://www.goodnewsmagazine.se/

Permalänk
Medlem

ja enklast är nog att sätta en bevakning på typ sidan hos m.nu om man vill ha en
https://www.m.nu/dator-raspberry-zero-p-2506.html (zero dvs)

Permalänk
Medlem

Tack för svar! Stämmer att det så klart var zero jag var ute efter Jag har dålig koll på vilka butiker som importerar tidningar (förutom interpress/pressbyrån då) så jag tänkte fiska lite om någon kände till nån mindre butik som kanske skulle kunna ha ett par ex på hyllan.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av lassep1l1s:

Kom igen nu, den här tidningen sålde slut i Storbritannien på mindre än ett dygn och nästa batch försvann från butikerna på några timmar, tror du verkligen att förlaget fortfarande har en massa exemplar liggande?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.