Gratis skärmskydd i härdat glas till Sony Z3 Compact

Permalänk
Medlem

Gratis skärmskydd i härdat glas till Sony Z3 Compact

Hej!

Jag söker testperson som kommer få 2st skärmskydd till Sony Z3 Compact hemskickade helt gratis.
I utbyte vill jag ha en väldigt kort recension i PM.

100+ inlägg på Sweclockers är ett krav för att bli godkänd.
2 testpersoner kommer att tilldelas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Min bror har en Z3 Compact som jag kan testa detta med. Är det något du själv producerat?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Jag har en nyköpt Z3 Compact och har tittat runt efter lämpligt skydd. Har inte ens tagit av medföljande skyddsplast än så det vore guld att få prova ett bra skärmskydd.

Nu är jag inte aktiv här på Sweclockers så jag har full förståelse om jag inte är sktuell men blir det så kommer jag givetvis skriva en seriöst menad recension på skyddet. Jag är rätt kräsen och krävande med mina prylar så jag kommer att bedöma det ärligt och seriöst och inte bara skriva ihop nåt snabbt.

Edit: Sorry. Jag missade vad det var. Jag har en Z3 Tablet Compact, surfplatts alltså, inte telefonen. Så då är nog inte det här för mig såvida du inte har motsvarade skydd för Z3 Tablet compact.

Visa signatur

-dool

Permalänk
Medlem

Min fru har en Z3 Compact som är inne på reparation av just skärm/glas och jag skulle gärna testa detta för att se om det fungerar bra. Bor i Linköping dessutom

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk

äger själv en Z3 Compact, hade kunnat hjälpa till om det skulle vara något!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Min flickvän har en z3 compact, dock så är hon för tillfället i USA för studier så det skulle ta sin tid innan hon kan skriva en kort recension om den. Hade dock varit perfekt för henne med ett skärmskydd då hon är en expert på att förstöra och slita hennes telefoner i förtid (ca 1.3 telefoner går åt per år).

Tänkte att har jag inget att förlora på att fråga allafall.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Min sambo har en Z3c! Tror han skulle uppskatta att få ett litet extra skydd på sig

Skickades från m.sweclockers.com