WoW expansions borta?

Permalänk
Medlem

WoW expansions borta?

Hej! jag undrar om tillexempel Cataclysm är borta från marknaden. Jag spelade precis när Cataclysm släpptes och sedan igen vid mist of pandarian. Nu när min kompis ska köpa allt från början så undrar jag vad han ska köpa. Om man kollar på battlenet store så finns varken pandarian eller cataclyst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keffy:

Hej! jag undrar om tillexempel Cataclysm är borta från marknaden. Jag spelade precis när Cataclysm släpptes och sedan igen vid mist of pandarian. Nu när min kompis ska köpa allt från början så undrar jag vad han ska köpa. Om man kollar på battlenet store så finns varken pandarian eller cataclyst.

Nu var det ett tag sedan jag spelade men är det inte gratis nu tom wod?

Permalänk
Medlem

@chapeR: ingen aning vad du menar med wod men det är gratis till lvl 20.

Permalänk
Medlem

@Keffy: wod= warlords of draenor hade för mig att allt ingick nu "gratis" fram till "wod" men har väl drömt.

Permalänk
Skrivet av Keffy:

@chapeR: ingen aning vad du menar med wod men det är gratis till lvl 20.

Jag tror det är förkortningen av Warlords of Draenor.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Alla expansioner utom den senaste (d.v.s Warlord of Draenor) ingår i "Vanilla" Wow, du köper helt enkelt bara en CD-key för WoW så har du allt från vanilla upp till och med Mists of Pandaria

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk
Medlem

om du kollar https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft så ingår det upp till pandaria i det, lvl 1-90 står längre ned på sidan. och sedan finns WoD (warlords of draenor) att köpa löst. vill du hellre köpa fysisk kopia så finns denna

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D , Kingston Fury 32gb @ 6000MHz, MSI MAG X670E Tomahawk, EVGA RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA, EK-AIO Elite 360, EVGA SuperNOVA 1000 G3, Lian-Li 011 Dynamic Evo, Samsung Odyssey G8 OLED, Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

@Wolfie91: jaha tack så mycket allihopa!

Permalänk
Medlem

Battlechest

Om du köper "wow" så köper man något kallat battlechest vilket man får Vanilla - TBC - Wrath - Cata - MoP, Efter det så måste du betala för att kunna spela WoD eller Legion