Finns det 24'' skärmar med 144HZ 1440p Gsync?

Permalänk

Finns det 24'' skärmar med 144HZ 1440p Gsync?

Hej! Jag sitter nu på datorn jag har i sign och vill gärna använda mig lite utav den haha! Sitter på en Asus VG248QE alltså 144HZ, 1ms och 1920x1080.

Jag har kollat runt på olika affärer och hittar bara dessa nya skärmar med 27'' 1440p 144hz. Eftersom jag inte är ett stort fan av 27'' när jag spelar så mycket CS:GO som jag gör vill jag helst ha en 24'' som jag är van med. (Har en ASUS Rog Swift P27 på jobbet och ja den är väl suverän men inget jag kan spela CS:GO på tyvärr!

Tanken är att hitta en 24'' 1440p 144hz, med G-Sync. Men är det inga som tillverkar 24'' längre eller? Har inte lyckats hitta någon

Eller det kanske inte ens funkar med 1440p med 24''?

Mvh Maka

Permalänk
Medlem

Håller med att CS GO funkar bättre även för mig med en 24 tummare. Gissar att jag lider av en smula tunnelseende haha 😀 men jag ser inte hela skärmytan om jag sitter framför en 27 tummare. Tyvärr har jag inget svar till dig men det var intressant att en till föredar 24 till just CS GO.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av KingCobra:

Håller med att CS GO funkar bättre även för mig med en 24 tummare. Gissar att jag lider av en smula tunnelseende haha 😀 men jag ser inte hela skärmytan om jag sitter framför en 27 tummare. Tyvärr har jag inget svar till dig men det var intressant att en till föredar 24 till just CS GO.

Jaa! Jag tycker det är väldigt svårt att köra på en 27'' när man lirar just CS, Andra spela funkar det hur bra som helst med haha

Permalänk

Nej, någon sådan skärm finns inte.
Det du kan göra är att köpa ett mindre bord eller en hylla som du ställer bakom skrivbordet, på så sätt kan du bygga upp ett större avstånd till skärmen.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Skrivet av Jonte[YoT]:

Nej, någon sådan skärm finns inte.
Det du kan göra är att köpa ett mindre bord eller en hylla som du ställer bakom skrivbordet, på så sätt kan du bygga upp ett större avstånd till skärmen.

Alright alright! Får väl skaffa en Asus rog swift snart och när jag lirar CS så kör jag på min gamla och nyare spel på ROGEN