Permalänk
Medlem

Eurosport låser kanal

Hej! Har fått ett mystiskt problem. I går bytte jag kanal till Eurosport och efter ett tag vile jag byta kanal. Det gick inte. Min TV var låst till Eurosport. Gick inte att byta kanal via fjärrkontrollen..gick inte att slå av TV:en...gick inte heller att slå av TV:en via knapparna på TV:en. Enda sättet var att dra ur nätsladden. Drog ur antennkabeln..drog ur TV-modulen satte in allt igen o startade upp. Då funkade allting. Bytte sen från kanal 10 till kanal 18. Men samma problem uppträdde. Eurosport låste kanalen....det fanns ingenting att göra än att dra ur nätsladden. Ngn som vet vad detta kan bero på! Tacksam för svar!

Min TV är en Philips 39PFL3807!

Permalänk
Medlem

Hör av dig till din TV-leverantör, dvs Boxer eller vad du nu har.

Permalänk
Lego Master

Sluta titta på sport, det har jag aldrig gjort och min tv har aldrig hängt sig. Måste ju vara sporten som gör det.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

ComHem

Det var ComHem som hade problem med Eurosportkanalen..fick byta till Eurosport HD då gick det tills sig. Det kan ha varit ett annat fel eftersom väldigt många ringt till Philips och ComHem och klagat!!