Antec khuler 920 byta processor samma pasta

Permalänk
Medlem

Antec khuler 920 byta processor samma pasta

Tja! Som rubriken säger så undrar jag om det är ok ett par dagar att bara flytta över kylaren från min gamla cpu till min nya?? Har inskaffat en 6600k och glömde mitt i allt att köpa kylpasta! Är i Gällivare och hittar ingen butik i närheten och drygt som fan om jag ska vänta till på måndag-tisdag att få det via posten! Kylaren har suttit på min gamla processor i ca 1 år.

Permalänk
Permalänk

@Powske: som att stoppa ner nydushade foten i ett par svettiga gympadojjor.. Varför inte?

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

@Hassel fd Jompenleet: Tråkigt att det inte finns någon butik i Gällivare, hittar bara Elgiganten och dom verkar inte ha något.

Permalänk

Borde inte vara något problem rent egentligen. Visst cpun kanske kommer vara lite varmare än den borde. I värsta fall blir den för varm och stänger av sig själv cpuer i dagens läge har säkerhets spärrar för för höga temperaturer. Så testa och se vad du får för temps.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk

@Powske: Kan skicka till dig från Örebro om du tror det går fortare? lägga på lådan imorgon bitti

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

@Hassel fd Jompenleet: Väldigt snällt av dig. Tror tyvärr inte det går något fortare