Permalänk
Medlem

ShellShock Live

Hittade ingen tråd för detta så startar upp den!

För er som såg namnet och är intresserad så känns spelet som en utvecklad version av Pocket Tanks.

Tanken är att man kan diskutera vapen, taktiker och även hitta folk att spela med!

Spelet är vad jag förstått väldigt nytt, fortfarande i beta, hittade det när LIRIK spelade det häromkvällen.

Själv har jag plöjt igenom en del singleplayer då jag har en 12 veckors här hemma. Är lvl 15 och har en rating på runt 1240.

Hittar gärna folk att lira med, blir främst efter kl 20ish för mig, eller några rundor då och då under dagen.

Adda "Purrfected" på steam om ni vill lira

Och för att starta någon form av disskussion vad tycker ni om vapnet Dead Weight? Jag tycker det är ruskigt op men gillar idén med att ha en finisher som gör single target dmg, annars har man ju Earthquake för lägre dmg. Men 25 dmg, eller 50 med 2x dmg och 100% hit känns rätt starkt. Iaf på min nivå.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

beta? fortfarande? har det inte varit i beta i snart ett år

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

@Christley: beta v0.9.4.7 står det när man loggar in Snart där!!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Utvecklad version av klonen av klonen av scorced earth
eller klonerna var bara inspirerade av