Säljes: SanDisk Ultra MicroSDXC 80MB/s, 128GB

Permalänk
Avstängd

Säljes: SanDisk Ultra MicroSDXC 80MB/s, 128GB

SanDisk Ultra MicroSDXC 80MB/s UHS‑I, 128GB

Säljes, oöppnat

Billigaste pris på prisjakt är 499kr

Kom med bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej
förra året köpte jag billiga kopior som kraschade och förlorade data hela tiden.

Var är ditt köpt och har du kvittot?

Permalänk
Avstängd

Köpte 2 st för ca ett halvår sen, den ena sitter i min telefon och den fungerar suveränt, kvitto är jag lite osäker på om jag har, men jag kollar gärna om jag hittar det. Köpte båda korten på elgiganten

Permalänk
Avstängd

Kan tänka mig att buda men då vill jag antingen se något kvitto eller bankutdrag som stryker köpet på El-Giganten.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

250

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

@MarkoV:
De kostade 299 på elgiganten förra veckan så inte så konsigt om det går att fixa

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

@MarkoV:
De kostade 299 på elgiganten förra veckan så inte så konsigt om det går att fixa

Det var inte samma hastighet på dom som elgiganten sålde förra veckan.
Den här som trådskaparen säljer är snabbare.

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Avstängd

Minnet är sålt.