HotS - Heroes of the Storm: Spela tillsammans

Permalänk
Medlem

tjena, lirat moba spel sen jag började gibba. söker folk just nu för lite mer seriöst ranked. lirad lol i evigheter, dota över 1k timmar played, ah.. you name it. söker folk som vet vad dom är duktiga med osv osv. adda dieqt#2623 eller skicka ett pm här
gärna 18+

Permalänk
Medlem

Söker någon/några att spela med under veckorna. Adda gärna, Chillius#2138

Visa signatur

| ASUS ROG G750JM bytes mot 120hz laptop

Permalänk
Medlem

Söker tre spelare för ranked (team league) som kan köra lite då och då under veckan. Vi ser gärna att du har rank 30 eller bättre. Lägg gärna till Delvaras#2143. Många trevliga spelkvällar utlovas

Med vänliga hälsningar,
Marcus

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av magma86:

Söker tre spelare för ranked (team league) som kan köra lite då och då under veckan. Vi ser gärna att du har rank 30 eller bättre. Lägg gärna till Delvaras#2143. Många trevliga spelkvällar utlovas

Med vänliga hälsningar,
Marcus

Hej!

Om ni fortfarande behöver spelare så är jag intresserad. Rank 29 i HL just nu, men spelar framgångsrikt med en kompis som är rank 10.

Lägg till perperub#2689 i så fall.

Mvh Pär

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Gainward GeForce RTX 2080 Triple Fan | Gigabyte Aorus Z390 Elite | Intel Core i7 9700K | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Samsung 970 EVO Series | NZXT H440W NE

Permalänk
Medlem

Hej!

Pendlar mellan Rank 1 - 6 Hl
Och ligger på Rank 16 i Tl

Mitt lag består av 4 polare och vi söker några fler för att köra TL för att vi har problem att få ihop alla samtidigt.
Vi söker spelare som har spelförståelse men framförallt ha kul med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perperub:

Hej!

Om ni fortfarande behöver spelare så är jag intresserad. Rank 29 i HL just nu, men spelar framgångsrikt med en kompis som är rank 10.

Lägg till perperub#2689 i så fall.

Mvh Pär

Hej Pär!

Okej! Absolut.

Med vänliga hälsningar,
Marcus

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Hallå,

Letar efter några som vill lira tillsammans
Trött på massa randoms som ger upp efter lite motstånd etc...

fimo#2128

Permalänk
Medlem

Tjena,

Ja e en kille på 26 som letar efter lite folk att spela Hots med på kvällstid vardagar och helger. Normalt så spelar jag ca 4-5 kvällar i veckan. har mer eller mindre precis börjat spela hots tror att jag i skrivande stund är lvl 17-18, så håller på å grindar mig upp så jag kan spela HL/TL.

Jag sitter på en lång erfarenhet av MOBA-spel som sträcker sig tillbaka till första DOTA i ROC vidare till HoN, Dota2 och Hots. i samtliga spel har jag alltid spelat support och det är ingen skillnad för mig i hots.

Hjältar som jag spelar för närvarande är Tyranda, Tassedar, Uther och en del Abathur.

Jag letar både efter folk som vill spela Casual och lite mer seriöst men kanske främst i ett senare skede när jag har nått den eftertraktade level 30.

Hoppas någon finner mig värdig att spela med

Bara å Adda mig: Puchi#1296 (skriv gärna att de är från sweclockers så jag inte tror att de e spaminvites)

Permalänk
Medlem

Lirar gärna spelar oftast mellan 20-23, är 28år gammal rätt ok om jag får betygsätta mig själv.

Har spelat otroligt mycket DOTA WC3 mod, gillar att man behöver vara ett riktigt lag för att vinna i HOTS. Kan ev sitta och prata teamspeak ect.

Trevlig#2906

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

21 år, ny till MOBA. Spelat en hel del nu i HotS och kör oftast Support/Warrior som mains.

Följer mycket E-sport och har ett genuint intresse för detta, gillar att elaborera och pröva nya comps.

Här är min HotSLogs, hör av er!
Adaro#2554

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk

Jag är medlem i en ''commmunity'' med flera olika spel och ungerfär 2.6k medlemmar. Vi har då en Heroes of the Storm division. Det är en internationell community så engelska är språket vi pratar.

Om ni vill ha mer info så hittar ni mig på Jernstolpe#2360 på battle.net

Permalänk
Medlem

Nåt gäng som lirar TL som söker en spelare? Är grymt less på att lira HL med randoms. Är flexibel och spelar det mesta. Rank 1 i HL, er rank spelar ingen roll.

//AscOR#2487

Permalänk
Medlem

Jag funderar på att ge HotS en ny chans. Kan någon skicka en "recruit a friend" inbjudan till mig?

Permalänk
Medlem

Spelar regelbundet och har gjort det sedan Alphan. Är HL 1-10 för tillfället. Lirar gärna med andra!

Hajmat#2573

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk

Vill gärna lira med folk. 23 år. Har som andra spelat Dota i ROC, HoN, dota2 och nu om jag spelar blir det HOTS. Är lvl 20 o vill grinda med vettigt folk för att det ska gå undan.

BodilsGodis#2305

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk

Adda gärna mig: Yazan#2259, så kan vi lira antingen QM, HL eller TL, ifall vi kan fixa ihop ett fullt lag någon kväll!

Permalänk
Medlem

Vill bara tipsa om att det finns en sweclockers kanal i HOTS, bara joina och börja spela

Permalänk
Medlem

Tjena

Söker lite folk för att försöka komma ner i rank. Har varit nere på 11 men åkte upp igen nu till 20... Inte alltid lätt när man hamnar med random russians som trollar

Har spelat sedan alfan och har ett par games i bagaget

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascor:

Nåt gäng som lirar TL som söker en spelare? Är grymt less på att lira HL med randoms. Är flexibel och spelar det mesta. Rank 1 i HL, er rank spelar ingen roll.

//AscOR#2487

Tjena, är du rank 1 fortfarande? isåfall. Hur faen lyckades du komma dit? körde du team eller solo?

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Greymane släpps redan idag (imorgon för oss Européer)!
https://twitter.com/BlizzHeroes/status/686612872470773760

Någon som planerar att köpa loss honom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bumbi85:

Vill bara tipsa om att det finns en sweclockers kanal i HOTS, bara joina och börja spela

Om vi kan få in lite fler folk här vore det ju skittrevligt!

Skrivet av Oneone:

Tjena, är du rank 1 fortfarande? isåfall. Hur faen lyckades du komma dit? körde du team eller solo?

Ja, spela bra, ge aldrig upp och dö inte typ. Hälften solo hälften med polare ungefär.

Skrivet av Puscifer:

Greymane släpps redan idag (imorgon för oss Européer)!
https://twitter.com/BlizzHeroes/status/686612872470773760

Någon som planerar att köpa loss honom?

Självklart, vet inte om jag kommer gilla honom än men man måste ju lära sig gubben oavsett. Gillar att de äntligen börjar lägga in lite mer avancerade heroes. Älskar Lunara, första heron jag rushat till 10 för master skin med, synd bara att hon inte är så bra =/

Permalänk
Medlem

Skaffade Lt.Morales nyligen, my god vilken support hero. Healingen är ju helt galen på henne.
Dock blev jag MT ganska ofta

Permalänk

Vi lirar kvällstid(22-ish till 01-ish) och är oftast 3 som lirar, behöver 2 till för 5-manna. sitter på mumble å rockar. Adda om ni e sugna på att lira sena kvällar

Rince#2161

Visa signatur

PG279Q - EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ELITE GAMING WHITE SLI - 2600K - 16GB HyperX - 265GB HyperX - Formula IV E-Z - Seasonic X-1050

Permalänk

Hej igen alla.
Har bytt mitt nick till Maximilian#2728, bara adda mig ifall någon vill lira lite Spelar gärna på alla nivåer, det är inget problem. Är just nu HL rank 1 och typ diamond i mmr på hotslogs.
Men som sagt, har inga problem att spela med nybörjare eller med mer rutinerade, tycker bara det är kul o lira lite o snacka lite skit
För mig är det oftare roligare att vinna matcher än att levla gazlowe/lunara

Har TS server och access till mumble server, annars funkar även skype. Är 32 år och spelar helst med folk som är >20

Permalänk
Medlem

Hej vi söker 2 medlemmar som är runt rank 10 eller bättre och som vill vara med i ett seriöst lag. Tanken är att vi ska spela 2-3 timmar om dagen vardagar och på turneringar så ofta som vi kan. Är du intresserad så får du höra av dig
MVH Zäta#2564

Permalänk
Medlem

om någon vill köra så bara adda
Bokstav#2970

jag kör mest hero league nu och försöker bli bättre på Rexxar^^

Permalänk

Började spela igår, adda mig gärna STF #2281

Inte helt värdelös, har 8k dota1-timmar. Men jag fick rejält med däng igår av några level 40

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - SuperNOVA 750 G2 750w - KFA2 GeForce RTX 3080 SG - G.Skill Flare X Black DDR4 3400mhz CL14 - Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk Max - Samsung 850 Series EVO 500gb - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callister:

Började spela igår, adda mig gärna STF #2281

Inte helt värdelös, har 8k dota1-timmar. Men jag fick rejält med däng igår av några level 40

Var det du och jag som spelade igår, bland annat med någon från Portugal?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Stich:

Var det du och jag som spelade igår, bland annat med någon från Portugal?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Ja precis, jag var STF.
Jag är nog lite för färsk för att möta level 40.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - SuperNOVA 750 G2 750w - KFA2 GeForce RTX 3080 SG - G.Skill Flare X Black DDR4 3400mhz CL14 - Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk Max - Samsung 850 Series EVO 500gb - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Vill tipsa om att Sweclockers har en chat kanal i Heroes, bara att joina och snacka lite skit