Samsung död efter återställning

Permalänk
Medlem

Samsung död efter återställning

Tja skulle återställa min mobil då jag ska sälja den, Men när jag klickade på att göra de så startade den om sig sen står de bara samsung galaxy note 3 på skärmen sen längst upp till vänster så står de Recovery booting o sen Recovery is not seandroid enforcing o sen startar den om sig hela tiden kan itne göra något??

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

In i recovery och återställ.

Säker på att du enbart återställde och inte formaterade i recovery? Om du har en custom sådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobbeman:

@YamahaDGX630: jo men hittade inget vettigt svar

Jag har tyvärr ingen aning om varför felet uppkommer, men kan denna video hjälpa?

https://www.youtube.com/watch?v=UV0Zp7F1LHs

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

@YamahaDGX630: De är så den beter sig fast när den skärmen kommer upp så startar den om sig direkt och sen gör den så om och om igen. Har försökt med knappkombinationerna o de men nada händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobbeman:

@YamahaDGX630: De är så den beter sig fast när den skärmen kommer upp så startar den om sig direkt och sen gör den så om och om igen. Har försökt med knappkombinationerna o de men nada händer

https://www.youtube.com/watch?v=5FUnmTSac-0

Denna killen plockar ut batteriet, har du provat det?

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

@YamahaDGX630: Gjorde exakt så och nu står de bara downloading DO NOT TURN OFF TARGET

Kan de vara för att telefon var rootad o att nått fel hände

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobbeman:

@YamahaDGX630: Gjorde exakt så och nu står de bara downloading DO NOT TURN OFF TARGET

Kan de vara för att telefon var rootad o att nått fel hände

Så kan det mycket väl vara. Låt den gå klart sin lilla rutt så hör du bara av dig sen om vad den hittat på Kul att man kunde bidra med något litet i alla fall

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

@YamahaDGX630: Jo farsan sa nått om att den laddar ner ny programvara o de så ska låta den vara nu. Tack för hjälpen första gången jag använder detta forum hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bobbeman:

@YamahaDGX630: Jo farsan sa nått om att den laddar ner ny programvara o de så ska låta den vara nu. Tack för hjälpen första gången jag använder detta forum hehe

Hehe, i så fall kanske jag var lite hård mot dig i början Några tips för att få bra med hjälp här är att dels ha en bra titel på din tråd som beskriver precis det du behöver hjälp med (Vilket du hade), och sedan att du i ditt första inlägg tar upp precis allt det du provat för att lösa problemet. Då blir det lättare för oss att komma med tips som vi antar att du INTE har provat Mycket nöje!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless