Köpa tillbaka gammal gubbe i WOW (Kan man söka achievements?)

Permalänk
Medlem

Köpa tillbaka gammal gubbe i WOW (Kan man söka achievements?)

För några år sen så sålde jag av mitt gamla WoW account.
Accountet hade allt mellan himmel och jord och framför allt en drös med serverfirst/feats of strenghts och liknande achievements.
Vid tillfället så var just Roguen en av dom bäst gearade worldwide enligt WoW progress, så jag fick 7000kr för accountet.
Men nu blev man lite nostalgisk och lite sugen på att möjligtvis börja lira lite smått igen.

Nu är det så att jag satt och funderade på om jag skulle kunna få tag på min gamla gubbe och höra med den nuvarande ägaren om han vill sälja tillbaka accountet till mig.
Tyvärr kan jag inte söka via real ID. Och jag vet att han bytte namn på dom 3 hög gearade gubbarna direkt (var ett krav från mitt håll)
Men jag satt och funderade på om det gick och söka på tex dom gammla achievementsen och se om jag kan luska fram vilken gubbe det var.
Eftersom dom achievements som är server first ändå inte är jätte många till antalet, så borde det gå att få fram tycket man.

Eller har någon nått annat förslag på hur jag kan hitta min gamla gubbe igen?

Tyvärr så skapade jag en tillfällig mail på hotmail för att sälja av accountet, så kan inte hitta gamla kontakt informationen heller.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Tror tyvärr inte att det går att söka fram det, vet att wowprogress hade någon beta sak de testade av för att söka men vet inte hur den fungerade.

Men det är möjligt att någon annan har lyckats

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem

Det här kommer kanske inte vara till jättemycket hjälp men det finns en sida där man kan söka på karaktärer och få fram namnbyten osv. dock "försvinner" spåren när man byter realm på karaktären. Jag kommer inte ens ihåg vad sidan hette.

Det är väl det enda sättet jag skulle kunna tänka mig är möjligt. Om du inte vill vara en riktig douche och ta tillbaka det genom att prata med Blizz och skicka cd nyckel och allt det där.

Permalänk
Medlem

Inte för att va en sån.. men varför säljer du kontot ifall du inte är 100% säker att spelet är bakom dig..
Jag har sålt många konton.. 2 WoW konton, lol konton, samt några steam konton.
När jag säljer saker o ting, så kollar jag först om jag har något jag någonsin kommer ångra att jag säljer.. T.ex. Realms first och sånt.. Går det o få tag på ifall jag börjar igen.. Om svaret till det är nej, så tänker jag ännu mer på allt annat ifall det är värt o sälja..

Men att ta tillbaka kontot nu, via cd-nyckel.. det går.. Men dem kommer fråga varför du tog din tid o söka efter den.. Att du liksom bara slutade spela helt enkelt o sedan logga någon annan in o tog över kontot.

Ifall detta också hände innan WoW accounts gick ihop med Battle.net accouts så kommer det bli svårare för dig..

Sen så bannar blizzard så fort dem får reda på något sketchy..

Sedan hur som helst.. kommer det ens kännas skönt o ta tillbaka något som inte var ditt på ett bra tag? Jag menar, du hade massa achievements.. men dem achievements snubben du sålde till fick tag på är inte dina... Allt han gjort på dem gubbarna efter att du sålde den är inte dina.. Kommer det kännas ok? Är du redo o öppna upp kriget mot blizzard för kontot Tänk ordentligt genom detta, för det kan va ett sug som dör efter några timmar.

Testa spela trail eller någon privat server, o kolla ifall suger fortfarande är där.. Och öppna inte upp massa onödiga "Sår"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Inte för att va en sån.. men varför säljer du kontot ifall du inte är 100% säker att spelet är bakom dig..

När det gäller WoW så finns det nog många som säljer sin gubbe för att de inser att de *verkligen borde* sälja sitt konto, inte för att de egentligen *vill*. Vet inte om det stämmer in på TS men har flera vänner som fastnade rätt hård i WoW träsket, en bad mig t.o.m. ta över hans konto och ändra lösenordet till något hemligt.. haha. Själv spelar jag inte online spel, utom en liten runda med Diablo 2 för länge sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Inte för att va en sån.. men varför säljer du kontot ifall du inte är 100% säker att spelet är bakom dig..
Jag har sålt många konton.. 2 WoW konton, lol konton, samt några steam konton.
När jag säljer saker o ting, så kollar jag först om jag har något jag någonsin kommer ångra att jag säljer.. T.ex. Realms first och sånt.. Går det o få tag på ifall jag börjar igen.. Om svaret till det är nej, så tänker jag ännu mer på allt annat ifall det är värt o sälja..

Men att ta tillbaka kontot nu, via cd-nyckel.. det går.. Men dem kommer fråga varför du tog din tid o söka efter den.. Att du liksom bara slutade spela helt enkelt o sedan logga någon annan in o tog över kontot.

Ifall detta också hände innan WoW accounts gick ihop med Battle.net accouts så kommer det bli svårare för dig..

Sen så bannar blizzard så fort dem får reda på något sketchy..

Sedan hur som helst.. kommer det ens kännas skönt o ta tillbaka något som inte var ditt på ett bra tag? Jag menar, du hade massa achievements.. men dem achievements snubben du sålde till fick tag på är inte dina... Allt han gjort på dem gubbarna efter att du sålde den är inte dina.. Kommer det kännas ok? Är du redo o öppna upp kriget mot blizzard för kontot Tänk ordentligt genom detta, för det kan va ett sug som dör efter några timmar.

Testa spela trail eller någon privat server, o kolla ifall suger fortfarande är där.. Och öppna inte upp massa onödiga "Sår"

Nu är det ju inte tillåtet att sälja sitt WoW account, men jag tycker ändå inte det är OK att bara ta tillbaka det genom Blizzard sådär. Han har ju ändå fått 7000kr för det.

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Inte för att va en sån.. men varför säljer du kontot ifall du inte är 100% säker att spelet är bakom dig..
Jag har sålt många konton.. 2 WoW konton, lol konton, samt några steam konton.
När jag säljer saker o ting, så kollar jag först om jag har något jag någonsin kommer ångra att jag säljer.. T.ex. Realms first och sånt.. Går det o få tag på ifall jag börjar igen.. Om svaret till det är nej, så tänker jag ännu mer på allt annat ifall det är värt o sälja..

Men att ta tillbaka kontot nu, via cd-nyckel.. det går.. Men dem kommer fråga varför du tog din tid o söka efter den.. Att du liksom bara slutade spela helt enkelt o sedan logga någon annan in o tog över kontot.

Ifall detta också hände innan WoW accounts gick ihop med Battle.net accouts så kommer det bli svårare för dig..

Sen så bannar blizzard så fort dem får reda på något sketchy..

Sedan hur som helst.. kommer det ens kännas skönt o ta tillbaka något som inte var ditt på ett bra tag? Jag menar, du hade massa achievements.. men dem achievements snubben du sålde till fick tag på är inte dina... Allt han gjort på dem gubbarna efter att du sålde den är inte dina.. Kommer det kännas ok? Är du redo o öppna upp kriget mot blizzard för kontot Tänk ordentligt genom detta, för det kan va ett sug som dör efter några timmar.

Testa spela trail eller någon privat server, o kolla ifall suger fortfarande är där.. Och öppna inte upp massa onödiga "Sår"

Skrivet av CFSsss:

När det gäller WoW så finns det nog många som säljer sin gubbe för att de inser att de *verkligen borde* sälja sitt konto, inte för att de egentligen *vill*. Vet inte om det stämmer in på TS men har flera vänner som fastnade rätt hård i WoW träsket, en bad mig t.o.m. ta över hans konto och ändra lösenordet till något hemligt.. haha. Själv spelar jag inte online spel, utom en liten runda med Diablo 2 för länge sedan.

Jag spelade lite för mycket ja, det var inte så att jag inte kunde sluta, det handla mer om att jag lade om livet i stort i samband med att jag sålde av accountet. Men jag förstår absolut vad du pratar om.

Skrivet av Zunil:

Nu är det ju inte tillåtet att sälja sitt WoW account, men jag tycker ändå inte det är OK att bara ta tillbaka det genom Blizzard sådär. Han har ju ändå fått 7000kr för det.

Men asso har ni ens läst vad jag skrev?
Jag skrev att jag ville söka upp ägaren till kontot för att KÖPA tillbaka det möjligtvis, om han var intresserad.
Om jag bara velat roffa åt mig det tillbaka så hade jag ju bara kontaktat blizzard liksom.
Det är inte vad jag är ute efter, vilket är anledningen till hela tråden liksom...
Annars finns det ju inget att söka på alls, bara kontakta blizzard med ID kort och CD nyckel, och så har jag tillbaka det.
Men det förfarandet är GRYMT oschyst och är inte vad jag är ute efter alls.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Det är därför man inte säljer accounts som wow, tibia, lotro osv..
Själv har man kommit i såna tankar, sen kommer man alltid på sig själv att man kommer ångra det senare. För att man får ett sug igen eller nostalgi osv.
Finns bättre sätt att tjäna pengar på

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xcluzive:

Det är därför man inte säljer accounts som wow, tibia, lotro osv..
Själv har man kommit i såna tankar, sen kommer man alltid på sig själv att man kommer ångra det senare. För att man får ett sug igen eller nostalgi osv.
Finns bättre sätt att tjäna pengar på

Absolut, visst är det så.
Men jag gick i tankar om att sluta, och det var perfekta tillfället att sälja när main gubben var en av dom bäst gearade enligt wowprogres.
Det är 3-4 år sen nu, så det har gått väldigt lång tid, och jag har lika roligt på en ny gubbe som min gamla, men det var mer än tanke om det gick att lösa på något sätt.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av CFSsss:

När det gäller WoW så finns det nog många som säljer sin gubbe för att de inser att de *verkligen borde* sälja sitt konto, inte för att de egentligen *vill*. Vet inte om det stämmer in på TS men har flera vänner som fastnade rätt hård i WoW träsket, en bad mig t.o.m. ta över hans konto och ändra lösenordet till något hemligt.. haha. Själv spelar jag inte online spel, utom en liten runda med Diablo 2 för länge sedan.

Kanske det.. Men det finns andra sätt o göra än att sälja det.. Ifall du MÅSTE sälja det.. för att rädda dig själv, kan du åtminstone stänga det..
Ifall du behöver pengar vid sidan om, då är det en annan femma Men i sådana tillfällen så erbjuder blizzard att stänga av kontot under en period.. Men i och för sig är det lika enkelt o öppna det igen

Skrivet av Zunil:

Nu är det ju inte tillåtet att sälja sitt WoW account, men jag tycker ändå inte det är OK att bara ta tillbaka det genom Blizzard sådär. Han har ju ändå fått 7000kr för det.

Självklart vet jag det.. Jag sa ju, att TS kan ta tillbaka den via blizzard, men sa inte att det är rätt o göra, då han sålde den..
Men det är helt upp till honom..

Skrivet av zOlid:

Jag spelade lite för mycket ja, det var inte så att jag inte kunde sluta, det handla mer om att jag lade om livet i stort i samband med att jag sålde av accountet. Men jag förstår absolut vad du pratar om.

Men asso har ni ens läst vad jag skrev?
Jag skrev att jag ville söka upp ägaren till kontot för att KÖPA tillbaka det möjligtvis, om han var intresserad.
Om jag bara velat roffa åt mig det tillbaka så hade jag ju bara kontaktat blizzard liksom.
Det är inte vad jag är ute efter, vilket är anledningen till hela tråden liksom...
Annars finns det ju inget att söka på alls, bara kontakta blizzard med ID kort och CD nyckel, och så har jag tillbaka det.
Men det förfarandet är GRYMT oschyst och är inte vad jag är ute efter alls.

Vi läste det du skrev Och det är grymt av dig att du vill höra av dig till honom o köpa tillbaka det
Men har du tänk på att kanske han inte vill sälja kontot? Eller om han vill ha mer än 7k denna gång? Är du beredd på att ge det för lite nostalgi?

Permalänk
Medlem

Sålde du kontot till en person måste du väl ha någon form av kontaktinformation?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Sålde du kontot till en person måste du väl ha någon form av kontaktinformation?

Tyvärr inte som sagt.
Minst 3 år den jag sålde, och jag använde mig av en tillfällig mail.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Vi läste det du skrev Och det är grymt av dig att du vill höra av dig till honom o köpa tillbaka det
Men har du tänk på att kanske han inte vill sälja kontot? Eller om han vill ha mer än 7k denna gång? Är du beredd på att ge det för lite nostalgi?

Man vet aldrig, tyckte det kanske var värt ett försök iallafall
Man kan ju fråga iallafall liksom.
Hade inte velat ge ens lika mycket som han gav mig för det.
När han köpte det som sagt var gubbarna enormt bra gearade osv, men så är högst troligt inte fallet längre.
Om han inte gått o blivit väldigt bra, på spelet.
Vet att han sökte till en del höga guilder som efter han spelat med dom någon raid, så påstod dom att han måste köpt kontot.
Han hörde tom av sig till mig och ville ha en bild på mitt ID för att kunna bevisa att det var hans konto. (Vilket jag självklart inte gick med på)
Och frågade till och med mig om jag ville spela någon raid åt han för att dom skulle se att "han var bra".

Det som var lite creepy dock var att han skrev sina ansökningar till guilder i mitt namn, samt skrev det som att det var jag som ansökt, med vad jag jobbade med osv.
Försökte googla mig fram till dom här ansökningarna, för att se om jag kunde hitta honom den vägen, men tyvärr så gick inte det heller något vidare :/
Som sagt, 3-4 år sen var allt detta.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av zOlid:

Man vet aldrig, tyckte det kanske var värt ett försök iallafall
Man kan ju fråga iallafall liksom.
Hade inte velat ge ens lika mycket som han gav mig för det.
När han köpte det som sagt var gubbarna enormt bra gearade osv, men så är högst troligt inte fallet längre.
Om han inte gått o blivit väldigt bra, på spelet.
Vet att han sökte till en del höga guilder som efter han spelat med dom någon raid, så påstod dom att han måste köpt kontot.
Han hörde tom av sig till mig och ville ha en bild på mitt ID för att kunna bevisa att det var hans konto. (Vilket jag självklart inte gick med på)
Och frågade till och med mig om jag ville spela någon raid åt han för att dom skulle se att "han var bra".

Det som var lite creepy dock var att han skrev sina ansökningar till guilder i mitt namn, samt skrev det som att det var jag som ansökt, med vad jag jobbade med osv.
Försökte googla mig fram till dom här ansökningarna, för att se om jag kunde hitta honom den vägen, men tyvärr så gick inte det heller något vidare :/
Som sagt, 3-4 år sen var allt detta.

Real-ID till blizzard och ta tillbaka kontot Sen kanske killen hör av sig.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Inte för att va en sån.. men varför säljer du kontot ifall du inte är 100% säker att spelet är bakom dig..
Jag har sålt många konton.. 2 WoW konton, lol konton, samt några steam konton.
När jag säljer saker o ting, så kollar jag först om jag har något jag någonsin kommer ångra att jag säljer.. T.ex. Realms first och sånt.. Går det o få tag på ifall jag börjar igen.. Om svaret till det är nej, så tänker jag ännu mer på allt annat ifall det är värt o sälja..

Men att ta tillbaka kontot nu, via cd-nyckel.. det går.. Men dem kommer fråga varför du tog din tid o söka efter den.. Att du liksom bara slutade spela helt enkelt o sedan logga någon annan in o tog över kontot.

Ifall detta också hände innan WoW accounts gick ihop med Battle.net accouts så kommer det bli svårare för dig..

Sen så bannar blizzard så fort dem får reda på något sketchy..

Sedan hur som helst.. kommer det ens kännas skönt o ta tillbaka något som inte var ditt på ett bra tag? Jag menar, du hade massa achievements.. men dem achievements snubben du sålde till fick tag på är inte dina... Allt han gjort på dem gubbarna efter att du sålde den är inte dina.. Kommer det kännas ok? Är du redo o öppna upp kriget mot blizzard för kontot Tänk ordentligt genom detta, för det kan va ett sug som dör efter några timmar.

Testa spela trail eller någon privat server, o kolla ifall suger fortfarande är där.. Och öppna inte upp massa onödiga "Sår"

Rätt onödigt svar när killen uppenbarligen vill ha tillbaka accountet. "Inte för att va en sån.." du var precis sån.

Visa signatur

GPU: AORUS GeForce GTX 1080 Ti Xtreme Edition 11G | CPU: Intel Core i7-6700k 4.0 GHz| RAM: HyperX 16 GB 2133 MHz| PCB: MSI Z170A-S02| PSU: EVGA Supernova G2 750 W | Monitor: Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS| Hörlurar: AKG K7XX | Mick: ModMic v5

Permalänk
Skrivet av zOlid:

För några år sen så sålde jag av mitt gamla WoW account.
Accountet hade allt mellan himmel och jord och framför allt en drös med serverfirst/feats of strenghts och liknande achievements.
Vid tillfället så var just Roguen en av dom bäst gearade worldwide enligt WoW progress, så jag fick 7000kr för accountet.
Men nu blev man lite nostalgisk och lite sugen på att möjligtvis börja lira lite smått igen.

Nu är det så att jag satt och funderade på om jag skulle kunna få tag på min gamla gubbe och höra med den nuvarande ägaren om han vill sälja tillbaka accountet till mig.
Tyvärr kan jag inte söka via real ID. Och jag vet att han bytte namn på dom 3 hög gearade gubbarna direkt (var ett krav från mitt håll)
Men jag satt och funderade på om det gick och söka på tex dom gammla achievementsen och se om jag kan luska fram vilken gubbe det var.
Eftersom dom achievements som är server first ändå inte är jätte många till antalet, så borde det gå att få fram tycket man.

Eller har någon nått annat förslag på hur jag kan hitta min gamla gubbe igen?

Tyvärr så skapade jag en tillfällig mail på hotmail för att sälja av accountet, så kan inte hitta gamla kontakt informationen heller.

Du vet inte ifall du hade någon typ level 40-60 character på en random server som du inte spelade mycket på? Som du kommer ihåg namnet på eller har någon gammal printscreen från? Den karaktären är antagligen inte deletead på ditt gamla konto eftersom han kanske tänkte ifall han var sugen att börja lira den klassen på den servern.

fixa en mening
Visa signatur

GPU: AORUS GeForce GTX 1080 Ti Xtreme Edition 11G | CPU: Intel Core i7-6700k 4.0 GHz| RAM: HyperX 16 GB 2133 MHz| PCB: MSI Z170A-S02| PSU: EVGA Supernova G2 750 W | Monitor: Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS| Hörlurar: AKG K7XX | Mick: ModMic v5

Permalänk
Medlem
Skrivet av flizzyfizz:

Du vet inte ifall du hade någon typ level 40-60 character på en random server som du inte spelade mycket på? Som du kommer ihåg namnet på eller har någon gammal printscreen från? Den karaktären är antagligen inte deletead på ditt gamla konto eftersom han kanske tänkte ifall han var sugen att börja lira den klassen på den servern.

Shit, du är ju grym ju!
Det hade jag inte alls tänkt på
Tror jag hittat en gubbe, men det står "Ooops Character not available" på den när jag trycker.
Det är en lvl 85 gubbe.

Betyder det att kontot är inaktivt eller?
Typ att han inte betalar längre på det?
Eller betyder det bara att han inte loggat in på just den gubben på accountet på länge?

Kan man adda den till sin friendlist på något sätt nu för tiden? Eller hur funkar det nu med battlenet id osv?

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av flizzyfizz:

Rätt onödigt svar när killen uppenbarligen vill ha tillbaka accountet. "Inte för att va en sån.." du var precis sån.

Att citera mig med det där är så himla onödigt..
Jag sa vad jag tycker, så som dem flesta tänker.. Men gav också andra tankar och alternativ.. jag sa inte bara.. "ush, va fult".. Ellerhur?

Skrivet av zOlid:

Shit, du är ju grym ju!
Det hade jag inte alls tänkt på
Tror jag hittat en gubbe, men det står "Ooops Character not available" på den när jag trycker.
Det är en lvl 85 gubbe.

Betyder det att kontot är inaktivt eller?
Typ att han inte betalar längre på det?
Eller betyder det bara att han inte loggat in på just den gubben på accountet på länge?

Kan man adda den till sin friendlist på något sätt nu för tiden? Eller hur funkar det nu med battlenet id osv?

Kan betyda att gubben vart inaktivt sedan senaste expansion då saker o ting resetas och loggar inte gubben in laddas inte saker upp.
Du kan adda gubben direkt eller Battle id.

Addar du gubben kan du chatta med den ifrån samma faction, samt server såklart
Addar du Real Id så kan du chatta med personen oavsett spel, server, gubbe och faction

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Shit, du är ju grym ju!
Det hade jag inte alls tänkt på
Tror jag hittat en gubbe, men det står "Ooops Character not available" på den när jag trycker.
Det är en lvl 85 gubbe.

Betyder det att kontot är inaktivt eller?
Typ att han inte betalar längre på det?
Eller betyder det bara att han inte loggat in på just den gubben på accountet på länge?

Kan man adda den till sin friendlist på något sätt nu för tiden? Eller hur funkar det nu med battlenet id osv?

Tror det betyder att accountet varit inaktivt över 90 dagar. Det kan vara längre dock. Har sett karaktärer som inte har haft någon aktivitet på flera år men ändå kunde man se dem på armory. Aktivitet syns även fast det inte varit på just den karaktären.

Som en tidigare skrev kan du ju försöka få tillbaka kontot via blizzard och hoppas du får kontakt med köparen igen. Lite dålig stil eftersom han köpte det för rätt mycket pengar men du kanske inte har något annat alternativ. Undvik att nämna att du sålt kontot för blizzard dock. Det kommer troligen sluta med att kontot blir stängt.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Avstängd

Om killen nu sög osv när han lirade på dina gubbar för flera år sedan - har han säkert tröttnat nu, och använder säkert inte kontot.

Om du vill få tillbaks kontot är nog enda vägen genom Blizzard.

Kan inte tycka att det är extremt fel att ta tillbaks kontot om killen försökt låtsas vara dig, heller.