Permalänk
Medlem

Nytt datorrum

Nyinflyttat i nytt hus. Levt med en högst tillfällig lösning ett par veckor.

Det här är använt

IKEA Linnmon skiva 60*200cm
2st IKEA Alex hurts.
IKEA kabelkorg
En bit 45 regel
RBG Led 5m från Kjell o CO
Möbelvinklar från Clas Ohlsson
Tapet premium från Photowall.se

Blev riktigt nöjd! Enkelt och hemtrevligt

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

grym ide, simpel och fint och inget man kommer att trötta på jättelänge, plus ser ändå modernt och dyrt ut;D gillas

Permalänk
Medlem

Snyggt! Men kunde du inte lagt lite energi på att vända bilderna rätt innan du la upp dom?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Snyggt! Men kunde du inte lagt lite energi på att vända bilderna rätt innan du la upp dom?

Självklart. Fixat.

Permalänk

bra jobbat

Permalänk
Medlem

riktigt nice

ohhh de, det e najs! riktigt cleant

Permalänk

Läckert, stilrent! Lite specifikationer på vad du har för komponenter och tillbehör skulle vara intressant!

Permalänk

Den stora postern med R2 och C3PO är något jag verkligen gillar. Hur fick du tag på denna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevinovinovino:

Den stora postern med R2 och C3PO är något jag verkligen gillar. Hur fick du tag på denna?

Det är faktiskt en tapet från photowall.se

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Kinky och sitta och stirra på robotass hela daganra
Snyggt jobbat.

Visa signatur

Gigabyte M32U , AMD Ryzen 9 5900X , ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC , Corsair iCUE 5000X RGB Midi Tower , ASUS ROG Strix X570-F GAMING , Corsair MP600 PRO 1TB M.2 , Samsung 860 EVO 4 TB , Corsair RM850x, 850W Vit PSU , Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB , Corsair iCUE H100i ELITE CAPELLIX White , Win 10

Permalänk
Medlem

Vad brukar du ligga på för temps idle & load?
Lite nyfiken, funderar på att sätta in min nästa dator i en Alex-hurts också

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness