Oneplus 3 lanseras till sommaren

Permalänk
Medlem

@Kvarnis: Jag kör cyanogen det är det som telefonen kommer förinstallerad med. Oxygen kommer tvåan förinstallerad med. Vill man ha något annat är det bara att byta med deras OFFICIELLA guide. Garantin gäller även efter Root. självklart har jag rootat

Visa signatur

Ryzen 5 5600 <> Asus B550 I <> Corsair LED 2*8GB 3200Mhz <> GeForce 2070 Super <> Acer X34A <> Ducky Shine 4 brown <> Zowie ec2-a <>

Permalänk
Medlem

4.

he he.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

ONEPLUS 3 ÖNSKELISTA:

1. Bättre mjukvara/uppdateringar med mindre buggar

2. Förbättrad Fingeravtryckare

3. Uppdaterade specs

Bonus: OLED skärm, men det kanske är för dyrt.

Permalänk
Medlem

ONEPLUS 3 ÖNSKELISTA:

1. Bättre mjukvara/uppdateringar med mindre buggar.

Not likely, då den får marshmallow i oxygen form.

2. Förbättrad Fingeravtryckare.

-Det blir defintivt detta iom marshmallow, OP kommer köra med 6.0 API för fingerläsaren.

3. Uppdaterade specs.

-Det blir det, vill själv se riktiga USB-C(inte som 1+2 där man enbart körde formfaktorn usbc men var gamla skiten i övrigt utan chargeboost)
NFC är avgörande för min del, eller ja usb c också.
Sedan får man gärna hoppas på en 5" som bygger på tjocklek där man trycker in fett batteri istället för 6" å tunn.

Bonus: OLED skärm, men det kanske är för dyrt.

-Blir nog lite dyrt men om det skall va ett flaggskepp, why not.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

Har haft Oneplus One som jag har varigt nöjd med förutom att den inte hade stöd för bandet för "landsbygds 4G". Jag hade alltså bara 4G i större städer/tätbebyggt området. Har 3an stöd för alla 4G band i Sverige?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Har haft Oneplus One som jag har varigt nöjd med förutom att den inte hade stöd för bandet för "landsbygds 4G". Jag hade alltså bara 4G i större städer/tätbebyggt området. Har 3an stöd för alla 4G band i Sverige?

Ja, det är bara OnePlus One som har haft det problemet. Både OnePlus X och Two samt Three har stöd för alla EU band, om du köper Europeiska/asiatiska versionen, vilket du gör om du är inne på oneplus.net/se

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig