Får inte upp shoppen i League..

Permalänk
Medlem

Får inte upp shoppen i League..

Tja.

För någon dag sen ändrade jag lite i min cconfigfil för jag ville testa lite olika upplösningar i League, allt funkade bra då medan jag höll på. Sen dagen efter när jag startade lol igen så får jag inte upp affären, kan inte trycka på P och kan inte trycka på själva shoppen heller. Varje gång jag gör det (P eller trycker på affären) så får jag upp statsen där man ser sin AArange, magicpen osv. Jag löste det igår genom att ta bort allt i min configmapp och starta om.

Idag när jag startade så funkar det inte igen.. Testat att tagit bort config, tagit bort hela Riot Games mappen, ominstallerat med CCleaner, funkar inte.. Och ja, alla mina keybindings är rätt. Jag tror det är något med själva accet, för det fungerar som det ska på min smurf..

Någon som har någon aning om hur man löser detta?

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Aldrig hört talas om det faktiskt, Hör med RIOT Support dom har nog en snabb lösning åt dig ska du se!

Eller om någon på forumet här har haft liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Makaveli1:

Aldrig hört talas om det faktiskt, Hör med RIOT Support dom har nog en snabb lösning åt dig ska du se!

Eller om någon på forumet här har haft liknande.

Skickat iväg en ticket till Riot nu, är det något på själva kontot så är det nog bara dom som kan lösa det. Tack!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Vill bara dumpa den här tråden, då jag fortfarande har problemet kvar. Det är som om min "Open Shop-key" är bindad till min "open stats-key" (där man ser aa-range, armorpen osv..) om ni förstår hur jag menar. Det spelar ingen roll vilka knappar man sätter på just dom, händer samma sak ändå. Och kan inte trycka på shoppen heller då jag får upp menyn då också...

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Hare samma problem. Har mailat men fortfarande samma problem. har haf det länge

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Afaik kör lol-klienten internet explorer. Kan tänkas att rensning av cache eller återställning av IE kan hjälpa när det gått troll i shoppen.

Internetalternativ->Allmänt->Ta bort webbhistorik (kom ihåg att bocka ur det du inte vill sopa)

Permalänk
Medlem

Är på mobilen så kan inte citera er båda men jag lyckades lösa det. Kom på att jag hade testat League i 3 skärmar och hade då flyttat shoppen till högerskärmen, så nu när man körde på en skärm så låg shoppen utanför fönstret liksom. bara att flytta tillbaka!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Ah gött att de löste sig