Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av raoul_duke:

Har någon av er som beställt de här lurarna fått era än?

Inte fått de än heller, men de borde skickas när som helst tror jag. Eftersom min order har ändrats från "Behandlas" till "Mottagen av lagret" och lurarna kan beställas igen, så jag antar att de har fått in de på lagret nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spatten:

Någom som testat Steelseries Sentry ? var ju sket billig nu http://www.inet.se/produkt/6607904/steelseries-sentry-eye-tra....

Jag har inte testat den men det blev definitivt ett köp här.
Har funderat på att köpa något tracking device länge och det här var ju för bra för att tacka nej till.
Ska testa det med ETS2/ATS när jag får den och senare givetvis med The Division.

Permalänk
Medlem

Destiny Limited edition har återgått till 649kr igen. :/

Visa signatur

Ner med konsolbönderna! Rösta modermodemerat!

Permalänk
Medlem

Någon som listat ut dagens ledtråd i nvidia tävlingen ?
Vad kan vara paganinen för alla twitch streamers

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lowkey:

Webhallen har medlemspris på: Razer Chimaera T1 Wireless Headset

Länk: http://www.webhallen.com/se-sv/spel/xbox_360/137332-razer_chi...

Närmsta: 1 499:- Pris: 890 :-

VARNING för detta skit.
Har haft 4st hörlurar (3st genom garantin) och alla 4 har haft olika konstigheter.
Allt från att det inte börjar ladda batterierna till att ljudet helt försvinner i lurarna.
Extremt dåliga hörlurar enligt mig och skulle inte rekommendera dessa till någon, vare sig pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

Någon som listat ut dagens ledtråd i nvidia tävlingen ?
Vad kan vara paganinen för alla twitch streamers

Skickades från m.sweclockers.com

Efter en snabb Googling; Twitch Turbo?

Edit: Så enkelt var det nog inte!

Edit2: Fixade en ny tråd så vi slipper skräpa ner denna.
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1417117-nvidia-the-divi...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paiytor:

G402 för 228(!) kr om man är student på dustin. Galet

Tack för tipset, mina 4st á 190:- är nu skickad

Permalänk
Medlem

Nån som testat SSD Corsair Force LE 480GB?

https://www.netonnet.se/art/komponenter/harddisk/ssdsata2a5tu...

Visa signatur

Asus TUF GAMING X570-PLUS, Ryzen 7 5800X, CM Hyper 212, Cruzial Ballistic DDR4 3200 C16 2x16GB, RTX 3070 Ventus, Corsair RM750X v2, Fractal Define R4, ASUS ROG PG279Q G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Tack för tipset, mina 4st á 190:- är nu skickad

Måste väl varit en felmärkning? Kostar 699:- nu, synd att man missade detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Måste väl varit en felmärkning? Kostar 699:- nu, synd att man missade detta.

Jo, priset gick upp och ner hela dagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av raoul_duke:

Har någon av er som beställt de här lurarna fått era än?

Mina postades idag. Fick logga in för att se.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av [!]:

Mina postades idag. Fick logga in för att se.

Skickades från m.sweclockers.com

Var och hämtade mina igår kväll. Jag hade för mig att det skulle ingå en flygplansadapter men fanns inte i paketet :(, den ska väl vara med?

Permalänk
Inaktiv

Genie Timeline Home 2015 är det något typ av scam program? Finns det bättre alternativ?

Permalänk
Medlem

Vad är det för dewalt skruvdragare? Hittar noll information om modellen

http://www.clasohlson.com/se/Pr409800000/Pr409800000

edit, dewalt DCD710 10.8V vid närmare efterforskning, verkar vara hyffsat pris när batteri ingår

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av ultra5:

Köpte en för ett tag sen, verkar funka bra men har inte gjort några större tester. Subjektivt samma hastighet som min gamla Sandisk Ultra Plus.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av raoul_duke:

Var och hämtade mina igår kväll. Jag hade för mig att det skulle ingå en flygplansadapter men fanns inte i paketet :(, den ska väl vara med?

Min adapter låg bredvid manualen. Du får rota lite under hörlurarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Genie Timeline Home 2015 är det något typ av scam program? Finns det bättre alternativ?

Vet inte om det är något scam-program, men för att svara på frågan om alternativa program så har jag använt Cobian Backup och det fungerar hur bra som helst.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av anon114264:

Genie Timeline Home 2015 är det något typ av scam program? Finns det bättre alternativ?

Varför skulle det vara ett scam-program? Eller är det en generell fråga du har om all mjukvara?

Jag kör själv Syncovery med framgång, en stor fördel är att man då kan göra backup från en ftp till en annan, alltså typ FXP-backup. Viktigt för mitt behov då jag vill ha backup på olika fysiska adresser i olika städer. En eller flera backups på en och samma bostadsadress hjälper föga vid exempelvis brand, stöd av hårdvara eller liknande.

Finns säkert andra alternativ med, men tror inte detta är rätt plats för den diskussionen.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon114264:

Genie Timeline Home 2015 är det något typ av scam program? Finns det bättre alternativ?

Du får lyfta ut svarta pappersbiten som ligger ovanför manualen. Adaptern ligger undangömd där.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk
Skrivet av [!]:

Min adapter låg bredvid manualen. Du får rota lite under hörlurarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Den var svår att hitta ju, inte bara under lurarna men under det där svarta pappret också -.-

Permalänk
Inaktiv

Riktigt bra Xbox One-kampanj hos Elgiganten. Blev en av varje.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon5930:

Riktigt bra Xbox One-kampanj hos Elgiganten. Blev en av varje.

Snart klar med Halo 4 så detta passade perfekt

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Galna priser på Halo 5 och Rise of the Tomb Raider Till Xbox One:
Halo 5 149 kr:
http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/xbox-one-spel/...
Rise of the Tomb Raider 149 kr:
http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/xbox-one-spel/...

Deras superhelgsida har även en gamingstol till ett bra pris med mera:
http://www.elgiganten.se/cms/superhelg-datorer-surfplattor-fo...

Tack för tipset, ska springa dit som en galen Chilenare imorgon och införskaffa en av varje

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Sony A7rii, utsedd på många håll till världens bästa kamera

Jo tjena, du glömde ordet marknadssegment.
Har du fotat med PhaseOne eller Hasselblad så kommer du märka lite skillnad.
I övrigt sitter världens bästa kamera i observationsteleskåp.
Sonykameran duger dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Tack för tipset, ska springa dit som en galen Chilenare imorgon och införskaffa en av varje

Mjo, tar och skaffar dem själv också

Permalänk
Medlem

Var inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till rabatter denna helgen, tycker ni inte? =(

Permalänk
Medlem

@Chrisism8:
Helgen har ju inte ens börjat än

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

@Zyzlite

Fast det är väl inte ofta de börjar helgerbjudanden på lördagar eller?

Är väl komplets lördagsgodis de kör ibland visserligen

Permalänk
Medlem

@Chrisism8:
Vi får väl se vad som händer

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chrisism8:

Var inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till rabatter denna helgen, tycker ni inte? =(

Lönehelger brukar vara de bästa, alltid vill de lura av oss våra pengar.