Permalänk
Medlem

Jag har införskaffat spelet via Elgiganten det var det billigaste jag hittade med digital nedladdning,men hur importerar jag vänner från Steam till Uplay,klickar på Add friends i Uplay står inget där om Steam eller när jag går in på ''Account Management-link Accounts står enbart Xboxone och PSnetwork'' på Uplay hemsidan.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

skulle precis spela lite och får ett meddelande på uplay där det står connection lost, någon annan som också är drabbad av detta? tänkte att det kanske är pga överbelastade servers

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Jag har införskaffat spelet via Elgiganten det var det billigaste jag hittade med digital nedladdning,men hur importerar jag vänner från Steam till Uplay,klickar på Add friends i Uplay står inget där om Steam eller när jag går in på ''Account Management-link Accounts står enbart Xboxone och PSnetwork'' på Uplay hemsidan.

Hittade detta (säger mig dock inte så mycket):
Open UPlay, log out and exit uplay
Goto Steam and launch your UPlay game (e.g. Anno 2070)
Login to UPlay and you get the option to link pop up
Close Anno 2070, unless you fancy playing it
Now you can make it add your steam friends into UPlay by going to the friends list, clicking "Add Friends", then the new button "Import friends from Steam"
...
profit

It adds the new friends by sending invites, but that's better than nothing.

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Gillar känslan i spelet även om missions, fiender och "friendly NPC events på gatan" är lite lika.
De har en bra plattform att bygga vidare på.

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/49xkr8/found_a_... (tryck på titeln i översts inlägget för att se bilden)

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Gillar känslan i spelet även om missions, fiender och "friendly NPC events på gatan" är lite lika.
De har en bra plattform att bygga vidare på.

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/49xkr8/found_a_... (tryck på titeln i översts inlägget för att se bilden)

Eller så blev dom skjutna i bakhuvudet av ett gäng banditer sedan dumpade dom kropparna i floden.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av _tekken_:

Jag har införskaffat spelet via Elgiganten det var det billigaste jag hittade med digital nedladdning,men hur importerar jag vänner från Steam till Uplay,klickar på Add friends i Uplay står inget där om Steam eller när jag går in på ''Account Management-link Accounts står enbart Xboxone och PSnetwork'' på Uplay hemsidan.

Själv köpte jag det på en steam/uplay återförsäljare. Jag köpte dock gold för 55 men denna finns fortfarande http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/action/tom-cla...

Lite off topic men om någon vill lira så säg till kul med lite socialt och nya personer

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Eller så blev dom skjutna i bakhuvudet av ett gäng banditer sedan dumpade dom kropparna i floden.

Fast dom fick ta av sig fin skorna först?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

The Division Voucher

Köpte ett GTX 970 på Dustin och fick med en voucher för The Division.
Någon som vet vad en sådan är värd ungefär om man skulle sälja den ?

Inte min typ av spel tyvärr...

Permalänk

@anon250853: Greenmangaming är ungefär 180 kronor dyrare än Elgigantens...

Visa signatur

i5 2500K @ 4.2Ghz | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Asus R9 290X DirectCU II 4GB @ 1060/5500

Permalänk
Medlem

Blev utkastad, fungerar det för er?

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Skrivet av fring:

Blev utkastad, fungerar det för er?

Verkar vara nere för alla.

Permalänk
Avstängd

MIKE error
Alla jag spelade med har samma fel.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

nere för mig me, lirade ca 2h så åkte man ut

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Samma här, patch på g?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 || Hyper 212 Black Edition || ASUS PRIME B450M-A || Corsair Vengeance RGB PRO 32GB (2x16GB) 3200MHz || SAPPHIRE Pulse RX5700 XT || Crucial P3 Plus 1TB M.2 PCIe Gen4 NVMe || Kingston A400 960GB || Seasonic Focus GX 650W || Phanteks Eclipse P300A ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miller:

Samma här, patch på g?

Verkar bara vara severstrul enligt deras twitter iaf :/

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

Uppe nu igen

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 || Hyper 212 Black Edition || ASUS PRIME B450M-A || Corsair Vengeance RGB PRO 32GB (2x16GB) 3200MHz || SAPPHIRE Pulse RX5700 XT || Crucial P3 Plus 1TB M.2 PCIe Gen4 NVMe || Kingston A400 960GB || Seasonic Focus GX 650W || Phanteks Eclipse P300A ||

Permalänk
Skrivet av inkräktare:

@naxxatou: Greenmangaming är ungefär 180 kronor dyrare än Elgigantens...

387 spänn med kupong. Kostar 399 kr på Elgiganten?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Avstängd

Fick rollback på min gubbe för att kunna spela 8)

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Gamesplanet är det billigaste jag har hittat.
https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-upl...

Ca 360kr. Fick min key direkt. Betalade via paypal så deras växlingskurs är lite sämre så blev 374kr

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur ranking systemet fungerar i Dark Zone?
Ska spela med några vänner ikväll, vi har samma vanlig ranking, men de har lvl 15 i DZ. Jag har inte spelat DZ än, kommer jag kunna spela med dom i DZ? Har sett att DZ finns i olika nivåer beroende på din rank.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Någon som vet hur ranking systemet fungerar i Dark Zone?
Ska spela med några vänner ikväll, vi har samma vanlig ranking, men de har lvl 15 i DZ. Jag har inte spelat DZ än, kommer jag kunna spela med dom i DZ? Har sett att DZ finns i olika nivåer beroende på din rank.

Skickades från m.sweclockers.com

Vilken bracket man hamnar i handlar endast om din level. Dark zone level har ingen inverkan på detta

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av thexps:

Någon som vet hur ranking systemet fungerar i Dark Zone?
Ska spela med några vänner ikväll, vi har samma vanlig ranking, men de har lvl 15 i DZ. Jag har inte spelat DZ än, kommer jag kunna spela med dom i DZ? Har sett att DZ finns i olika nivåer beroende på din rank.

Skickades från m.sweclockers.com

Är inte olika områdena i darkzone bara level range? Vad för level det är på mobs osv.
Har inte spelat dark zone i low-level. Men på level30 så är det samma darkzone för alla baserad på level och inte på darkzone rank

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beta:

Gamesplanet är det billigaste jag har hittat.
https://uk.gamesplanet.com/game/tom-clancy-s-the-division-upl...

Ca 360kr. Fick min key direkt. Betalade via paypal så deras växlingskurs är lite sämre så blev 374kr

Du kan ju dock välja att betala i gamesplanet valuta i utcheckningen med paypal Har för mig att det finns en ruta man kan fylla i om man inte vill ha paypals kurs.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

men...nere igen..börjar bli störande

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem
Skrivet av fring:

men...nere igen..börjar bli störande

Står ju att dom ska starta om servrarna idag klockan 11, förväntas vara nere 15 minuter.

MVH

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av UsAndThem:

Då kommer ett antal olika saker flaskhalsa

Recommended är väl i7 4770K/FX-8350 - r9 380 4GB/GTX 960 - 8GB mem.

Det kravet på cpu är väl tilltaget. Min oklockade 4790k ligger på 40-50% i spelet. Visserligen dippar aldrig gpun under 99% så cpun behöver väl inte ta i hårdare än så för att mata gpun.
Så jag antar att om man sitter på ett grafikkort som är sämre än R9 290 så klarar man det med en klenare cpu också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Har så otroligt kul i detta spel. Ubisoft får massiv cred av mig för vad dom gjort här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Gick in i DZ för första gången igår, fick lite blåa items såg att nån höll på o extracta så jag sprang dit.
Jag och han som var där skickade iväg våra saker sen kom det 2 pers o dödade oss ressade vid närmaste checkpoint sprang dit o dödade dom tillsammans.
Fick ett lila sikte! Tyckte det var skitkul!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FinX

Permalänk
Medlem

Lyckades extracta high-end gloves igår I DZ, längsta minuten i mitt liv att vänta på helikoptern 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Inaktiv

@inkräktare: Köpte som sagt gold för 55 pund men vet inte vad det kostade på Elgiganten.