Permalänk
Relik 📜

SweClockers på Dustin Expo 2016

Dustin Expo 2016 är till ända, och SweClockers redaktion blickar tillbaka mot en fullspäckad lördag. Totalt besöktes mässan av strax över 10 000 besökare, varav ungefär 6 000 under konsumentdagen.

I SweClockers & FZ Gaming Lounge fick VR-sugna besökare prova på demoslingan Back to Dinosaur Island Part 2 i Oculus Rift DK2, samtidigt som nysläppta The Division rullade på flera maskiner. För tävlingssugna fanns vinstmöjligheter i Quake och Counter-Strike, samtidigt som iskall slush serverades löpande.

http://www.twitch.tv/swectv/v/55315152

Inspelad direktsändning direkt från SweClockers & FZ Gaming Lounge!

SweClockers och FZ tackar Asus Republic of Gamers för ett gott samarbete, samt givetvis alla läsare som besökte montern under mässan. Dela med er av era bästa Dustin Expo-minnen och bilder i kommentarerna!

Besök galleriet här

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Var sjukt roligt att prata och umgås med folket i erat bås! Första VR upplevelsen för min del och kul att köra CS mot Kenneth. Hoppas man kan hitta er där nästa år också!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Gjorde Kenneth något annat än att spela CS:GO?

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kunde närvara, såg mycket trevligt ut

Visa signatur

Intel E8400 - Radeon 4870 512mb - Corsair XMS2 (2x2gb) Asus P5Q - Antec300

Permalänk
Medlem

Min favvo butik och jag är fast i fel stad. Nu suger Norrköping ännu mer.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Svenn3SaataN:

Gjorde Kenneth något annat än att spela CS:GO?

Jag käkade Sushi också!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nästa år ska jag dit och ha roligt sitter och räknar ner tiden

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Funtade på att dra dit men tänkte att det skulle varit knökat med folk. Ser ut att ha varit rätt lagom med folk? Får nog ta mig förbi nästa år istället

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

@Kenneth: Fyfasen, fint ska det va! Hoppas det var några som lyckades piska dig på lite CS i alla fall. Så tråkigt när man vinner hela tiden

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Svenn3SaataN:

@Kenneth: Fyfasen, fint ska det va! Hoppas det var några som lyckades piska dig på lite CS i alla fall. Så tråkigt när man vinner hela tiden

Det fanns det helt klart. Det var en hel del som satte mig på plats.

Permalänk
Avstängd

Kul att man kom med i en av bilderna!