Permalänk
Medlem

Säljråd tv

Hej.

Fel forum kanske? Ursäkta isåfall och ber att någon moderator flyttar den.

Tänkte sälja min Panasonic 65 plasma och undrar vad man skulle kunna få för den.
Modellen är tx-p65st60y.

Ha d fint!

Permalänk
Medlem

Fel forum kanske...värdering av TV i köpråd för stationära datorer...
Du kunde ju provat här: http://www.sweclockers.com/forum/101-skarmar-och-tv-apparater

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Hedersmedlem

Tänk på att titta igenom vilka avdelningar SweClockers har innan ni skapar en tråd. Det är bättre att medlemmarna gör rätt direkt än att förlita sig på en frivilligkår i form av moderatorer ska råka se felet. Tack på förhand.

@Jäger: Anmäl om ni anser att något inlägg bryter mot reglerna istället för att kommentera, så minskas antalet inlägg som inte tillför diskussionen något, se §5 i reglerna.

*Felplacerad tråd flyttad i enlighet med §3.2 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av Fump:

Hej.

Fel forum kanske? Ursäkta isåfall och ber att någon moderator flyttar den.

Tänkte sälja min Panasonic 65 plasma och undrar vad man skulle kunna få för den.
Modellen är tx-p65st60y.

Ha d fint!

Så 2-3 år gamal 65" plasma som gick på ~20k ny.

Min erfarenhet från då jag kollat efter tv på blocket senaste månaderna är att folk är helt clueless och typ alla begagnade tv aparater ligger uppe lite billigare än den billigaste i samma storlek på prisjakt oavsett om det är en 7 år gamal hd-ready plasma eller något nyare.
Så baserat på att en ny 65" fullhd tv kostar från 9k så skulle du nog kunna få ut i alla fall 6-7k, kanske något mer om du inte är en värdelös säljare och lägger ut en bild där man ser mer än att det är något som liknare en tv i dimman och kanske till och med skriver ut vilken modell det är samt hur gammal den är!