Klarar jag av The Division?

Permalänk

Klarar jag av The Division?

Tjo,

Har varit lite sugen på att köpa The Division ett tag nu, men inte direkt vågat då jag varit rädd att jag ska sitta där med lägsta inställningarna och 30fps.

Testade att söka via canirunit, och kom fram till att jag klarar av minimum, men inte recommended.

Den stora frågan är nu:
Vad räknas som 'klarar av minimum', och ungefär hur bra kommer jag klara av spelet? (ungefärlig fps på diverse inställningar low-medium-high hade varit guld värt)

Här är en bild från canirunit: http://imgur.com/a/uOAEr

Snabba svar uppskattas, då man kanske kan hinna testa spelet redan ikväll ifall svaren blir som jag hoppas

Hugo

Permalänk
Avstängd

Skulle säga ja

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tror du klarar mer än minimum jag. Kraven brukar vara i överkant och 760 är dessutom ganska mycket bättre än 560. Din CPU är också bättre än vad som krävs.

Permalänk

@Andreaz1:
@Lakej:

Skulle ni kunna förklara lite mer noga hur 'bra' det kommer rulla på? Har inte pengarna att slänga 400kr på ett spel som jag inte kommer vilja spela, för att jag sitter med låga settings och låg fps :/

Svar på §5 /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Hedersmedlem

Helt omöjligt för oss att säga. Det du kan göra är att försöka leta upp någon på typ Youtube som har liknande specs som du och se vad de kör på för inställningar.

Permalänk
Avstängd

det kommer garanterat fungera i 30 fps

Visa signatur

lolclockers