Problem efter uppdatering av grafikdrivrutiner.

Permalänk

Problem efter uppdatering av grafikdrivrutiner.

Fick en uppdatering av grafikdrivrutiner som jag uppdaterade till o har fått ett par problem.
Vid uppstart av datorn så startar inte skärmen vid första försöket? Däremot stänger jag av den med knappen inte mycket att göra när jag inte ser nått på skärmen så funkar allt normalt vid andra uppstarten.
Hur ska jag lösa det här?

När jag kollar på drivrutin så står det installerad nu 16.3.2 lägger jag muspekaren på den står det 16.15.2211-160321a-300965C

Har inte spelat på väldigt länge o hittade en gammal licens på Far Cry 3 som jag börjat spela.
Det hände några gånger före drivrutinsuppdateringen att något annat program vaknade när jag spelade o att då spelet hamnade i ett "fönsterläge" i stället för helskärm. Men nu efter drivrutinsuppdateringen så hamnar spelet alltid i "fönsterläge".
Finns det något sätt att komma tillbaka till helskärmsläge?
Hur löser jag själva problemet?
LÖST PROBLEMET
Upptäckte nu att av någon anledning så hade spelet hamnat i fönsterläge?

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850