Permalänk
Medlem

Ny mobil! Budget 3k

Tjena! Hade sönder min LG G2 här om dagen och tänkte att det är dags att köpa en ny mobil.

Jag letar efter en mobil som är snabb i det mesta och har helt okej batteri tid. Den ska dock inte vara så stor då jag tyckte att min LG G2 på 5,2 tum var lite för stor så gärna en mobil under 5 tum i storleken. Undviker helst märken som huawei och samsung men kom med förslag. Har funderat på nexus men vet inte så mycket om dem.

All hjälp uppskattas väldigt mycket då jag inte har någon koll på mobilmarknaden idag

// Cappe

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

@Cappe97:

Skapades en likadan tråd för någon dag sen rekomenderar den och alla andra som finns.

Rent spontant tycker jag en av one plus modellerna är prisvärda val

Permalänk
Medlem

oneplus x är helt värt då. nexus är huawei

Permalänk
Medlem

@Cappe97:

Själv spanat in en Nexus 5X som ligger för runt 2.800Kr.

Nyaste android, Ren google och verkar som det är riktigt mycket för pengarna.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av saizz:

@Cappe97:

Skapades en likadan tråd för någon dag sen rekomenderar den och alla andra som finns.

Rent spontant tycker jag en av one plus modellerna är prisvärda val

såg den tråden men hade lite andra krav så skapade en egen

Skrivet av 007onex:

oneplus x är helt värt då. nexus är huawei

oj det visste jag inte hehe, du ser hur bra koll jag har xD

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

@Cappe97:

Själv spanat in en Nexus 5X som ligger för runt 2.800Kr.
https://youtu.be/0NTOZbjg6SE

Nyaste android, Ren google och verkar som det är riktigt mycket för pengarna.

Jo den verkar faktiskt riktigt bra, tycker bara att den är lite för stor men jag får väl vänja mig då typ alla mobiler är runt den storleken :/

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

Jag kör med en Motorola Moto G 3 2GB RAM versionen, och jag kan med glädje rekommendera den. Har stöd för SD-kort också. Har fungerat utmärkt för mig

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig