AMD släpper Crimson Software 16.4.1 med optimeringar för Quantum Break

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

AMD släpper Crimson Software 16.4.1 med optimeringar för Quantum Break

Ett nytt spelsläpp går ofta hand i hand med nya drivrutiner. Nu rullar AMD ut en ny version av sin mjukvarusvit Crimson Software, som bland annat innehåller optimeringar för Quantum Break.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Mar 2016

AMD först ut?!

Vad är det som händer nVidia?!

nVidia levererar runt 3-4st felande drivrutiner och de är helt -off

Go green eller nåt...

Grattis till AMD väljarna...ni verkar ha satsat på rätt häst år 2016.

I5 4690K@4,5GHZ||Z97-HD3 rev 2.1||GTX970||8GB RAM||CM V700|| EVO 840 250GB||1TB Seagate||H440||NH-D15||Morpheus VGA cooler 360W||

-Eat sleep exercise, repeat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hufvudstaden
Registrerad
Jan 2007

@Oringen:

Fyra gånger fler "Known Issues" än "Resolved Issues", antar att det är därför dem är först

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför skärmen! (umeå)
Registrerad
Apr 2006

Kanske skulle ta och fokusera på crossfirestödet till Division som fortfarande är obefintligt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Feb 2011

16.4.1 som det står i artikeln stämmer, men ni har råkat få 14.4.1 i titeln

Shadows never sleep...
* Pegasos, 1GHz G4, Radeon 9200SE, MorphOS (Amiga compatible)
* PC1 - Spel: i5-4590, ASUS H81I-Plus, 16GB DDR3, Bitfenix Phenom, Sapphire HD7870XT
*PC2 - Film: Intel NUC i3, allt som behövs för Netflix, HBO och Hearthstone =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Feb 2004

kommer ni köra prestandatest i detta?

edit, kajnke blir svårt eller finns det appar nu för windows store som fungerar att mäta fps osv?

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Oringen:

AMD först ut?!

Nej, 364.72 från Nvidia släpptes den 28:e Mars och skall vara optimerad för Quantum Break enligt beskrivningen.
http://www.geforce.com/drivers/results/100868

Sen kan man ju säga vad man vill angående kontroversen kring den drivrutinen men den är optimerad för Quantum Break.

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vännäs
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av streetracing:

Kanske skulle ta och fokusera på crossfirestödet till Division som fortfarande är obefintligt!

Utvecklarens problem, inte amds fel att spelet inte stödjer full screen.

Träna bort dyslexin. Ryzen 2600x - asus B350plus - sapphire 480 - Acer XG270HU 1440p 144hz - Samsung 960evo 256gb - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb Kingston 3ghz - atcs 840 - Vattenkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Mar 2016
Skrivet av Uzanar:

Nej, 364.72 från Nvidia släpptes den 28:e Mars och skall vara optimerad för Quantum Break enligt beskrivningen.
http://www.geforce.com/drivers/results/100868

Sen kan man ju säga vad man vill angående kontroversen kring den drivrutinen men den är optimerad för Quantum Break.

Jag kan inte spela med senare drivrutiner än 362 00, så dessa räknas inte

I5 4690K@4,5GHZ||Z97-HD3 rev 2.1||GTX970||8GB RAM||CM V700|| EVO 840 250GB||1TB Seagate||H440||NH-D15||Morpheus VGA cooler 360W||

-Eat sleep exercise, repeat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Ingen optimering för The Division? Eller har jag missat nått?

Skickades från m.sweclockers.com

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2004
Skrivet av Marticus:

Hade också hoppats på det vid det här laget :/ kanske smyger sig med nu?

Intel I5 4690k | MSI 390x 8GB | DDR3 2x8GB 2600MHz | ASUS Z97-P | EVGA Supnernova G2 750W | ASUS MG279Q

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jan 2002

Laddade ner igår men väntar med installation tills Microsoft skickar ut nyckeln till PC-utgåvan av Quantum Break. Spelade en stund igår på Xbox One men blev inte så mycket innan det det var läggdags. Mer idag är det tänkt.

Main: Corsair 350D, Ryzen 1700, 32GB RAM, 4,5TB SSD+HDD, GTX 1070 Phoenix GS, XB271HU, U2713HM, HP ZR24w
Spel: R5 Blackout, 6700K, 32GB RAM, 2TB SSD, 1080 Ti Phoenix GS, X34A + Oculus Rift
"HTPC": Ncase M1, 2700K, 16GB RAM, 0,75TB SSD lagring, GTX 1070 Mini, TV
Lenovo 700-15ISK: 6300HQ, 16GB RAM, 2,25TB lagring, 950m 4GB
Switch, Wii U, 3DS, GBA, PS4, PS3, PS2, PSP, PS Vita, Xbox One, Dreamcast

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2005
Skrivet av Flopper:

Utvecklarens problem, inte amds fel att spelet inte stödjer full screen.

Är det här bekräftat någonstans eller är det bara folk som gissar? Fullscreen fungerar ju uppenbarligen i någon form då Crossfire faktiskt används när man har Crossfire aktiverat. Annars hade man inte sett negative scaling och fladdrande grafik som vi nu gör då Crossfire bara är aktivt i full screen.

Hur som helst så hoppas jag verkligen att problemet är löst innan Incursions kommer då jag tänkte spela bra mycket mer aktivt då än vad jag gör nu. Vector-treadmillen är bara för trist.

CPU: AMD Ryzen 7 1700X + Corsair H110i GT MB: ASUS PRIME X370-PRO Grafik: ASUS STRIX 1070 Ti A8G RAM: Corsair LPX 2x8GB 2933 MHz SSD: Samsung 960 EVO 500GB PSU: Corsair RM850x NAS: Synology DS212j HMD: Oculus Rift CV1 + Touch

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av Feeku:

@Oringen:

Fyra gånger fler "Known Issues" än "Resolved Issues", antar att det är därför dem är först

Known issues är bättre än unknown issues...

Oavsett så förstår jag inte detta tänk med vem som är först, oavsett. Är inte den bästa lösningen att ha en bra lösning, istället för den snabbaste?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av Marticus:

Hade vart fint. Inte för att det presterar illa på AMD som vi sett vid prestandatester. Men mer FPS åt folket!

Chassi: Fractal Design Define R4 | MB: ASRock Z77 Extreme 4 | CPU: Intel Core i5 3570K@4.3Ghz | Kylare: Noctua NH-U9B | RAM: 8GB Team Elite DDR3 1600Mhz | GPU: Sapphire 290X Tri-X | PSU: EVGA Supernova G2 750W | TGB: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Sony MDR-1A+Antlion Modmic 4.0

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@Devil May Cry: Du låter fruktansvärt ledsen över att Nvidia verkar ha en liten svacka och får ta lite skit för en gångs skull? Varför reagera så hårt och dessutom kränka någons intellekt?

Fine om Nvidia nu släppt en drivrutin med optimeringar för spelet men man kan ju inte neka att de senaste släppen har varit lite problemfyllda och många går tillbaka till äldre versioner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2015

Nvidia ligger som vanligt ett steg bakom AMD, härligt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005

Det viktiga att diskutera är hur den funkar i Arma 3.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Sep 2003

VSR fortfarande broken...

1: Intel i7-3930K | 32GB Corsair Dominator GT | Asus Rampage IV Extreme x79 | 2 x 1080 GameRock Premium 8GB | 2 x Samsung Pro 840 512GB | Corsair AX1200i | BenQ XL2411 24" / W1070 135" | Bose QC25 | Windows 10 Pro x64 | HTC Vive |
2: Intel Core i7-4700HQ | 32GB RAM | Intel HM87 Express | GTX 780M | 17" | Windows 10 x64 |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Devil May Cry:

Jag vet inte om du noterat det men finns flera trådar, både här på Sweclockers men också på andra sidor, även hos Nvidia, som tar upp problemen användare har med Nvidias drivrutiner på senare tid. Se exempelvis http://www.sweclockers.com/forum/trad/1421939-nvidias-senaste... för senaste drivaren.

Användaren som skrev det inlägg du har synpunkter på sitter själv på ett GTX 970 och är uppenbart missnöjd med kvaliteten på drivarna på senare tid. Nvidias drivare ställer normalt inte till sådanna problem som rapporteras så något har gått fel och fortsätter att gå fel i nya drivrutinssläpp.

Känns som diskussionen spårat ur tillräckligt redan.

Redigerat bort citat //Mod

Main: Corsair 350D, Ryzen 1700, 32GB RAM, 4,5TB SSD+HDD, GTX 1070 Phoenix GS, XB271HU, U2713HM, HP ZR24w
Spel: R5 Blackout, 6700K, 32GB RAM, 2TB SSD, 1080 Ti Phoenix GS, X34A + Oculus Rift

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
örebro
Registrerad
Maj 2010

@Oringen: Vet inte riktigt om man kan dra alla AMD kort över en kant, själv vill inte de senaste drivisarna från AMD fungera med mitt 290 då datorn hårdkraschar när man tittar på film eller youtube. fick backa till en tidig crimson version för att kortet ska fungera som det ska med film. och felet finns inte på deras "knows issues" lista... än

- Citera för svar -
| Fractal Design Define XL R2 | GA-Z97X-Gaming 3 | Intel 4770K | Noctua NH-D14 | 2x8GB DDR3 1600MHz Crucial Ballistix | Samsung 850 EVO 256GB (OS) | samsung PRO 256GB (Gaming) | 2x500GB WD Black | XFX R9 290 | EVGA Supernova 750 G2 | Samsung S24D390HL | Win10 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av anders190:

Jag vet inte om du noterat det men finns flera trådar, både här på Sweclockers men också på andra sidor, även hos Nvidia, som tar upp problemen användare har med Nvidias drivrutiner på senare tid. Se exempelvis http://www.sweclockers.com/forum/trad/1421939-nvidias-senaste... för senaste drivaren.

Användaren som skrev det inlägg du har synpunkter på sitter själv på ett GTX 970 och är uppenbart missnöjd med kvaliteten på drivarna på senare tid. Nvidias drivare ställer normalt inte till sådanna problem som rapporteras så något har gått fel och fortsätter att gå fel i nya drivrutinssläpp.

Känns som diskussionen spårat ur tillräckligt redan.

Har läst och kommenterat i den tråden med. Den har Aftonbladet vibbar all over. Svårt för sådant i allmänhet.

Tills det är bekräftat att drivrutinerna förstör grafikkort är det svårt att tro på, speciellt i och med att jag själv haft dem sedan de släpptes.
Det skulle innebära att gpun dör av överspänning eller liknande vilket då borde drabba fler inte bara vissa.

Absolut att jag kan ha haft tur och har en egoistisk bild över situationen, men jag har varit med tillräckligt länge för att även misstänka pajkastning samt skit bakom spakarna i flera fall.

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skepplanda
Registrerad
Mar 2007

Har läst och kommenterat i den tråden med. Den har Aftonbladet vibbar all over. Svårt för sådant i allmänhet.

Tills det är bekräftat att drivrutinerna förstör grafikkort är det svårt att tro på, speciellt i och med att jag själv haft dem sedan de släpptes.
Det skulle innebära att gpun dör av överspänning eller liknande vilket då borde drabba fler inte bara vissa.

Absolut att jag kan ha haft tur och har en egoistisk bild över situationen, men jag har varit med tillräckligt länge för att även misstänka pajkastning samt skit bakom spakarna i flera fall.

Nu var det väl så att det inte gällde SAMTLIGA serier av Nvidia-kort...

Stationär: Raven 02 I Gigabyte z77x-UD5H I 2700K@4,4 NH-D14 I Sapphire 290X Tri-X I 16 Gb Vengeance LP I Viewsonic 22"Wide I Steelseries XAI I Steelseries 6Gv2 I Win10 Pro 64 I Bärbart: Thinkpad X1 Carbon + X200I Mobil: S5

"Bättre bli motbevisad -än förklarad skyldig"

Trädvy Permalänk
Hjälpsam
Plats
Karlskoga
Registrerad
Jan 2007

Tycker också att det låter lite konstigt, hur skulle det gå till?
I dag har ju också både Nvidia och AMD ganska rejäla skyddsfunktioner, vilket antagligen räddade en del AMD kort i höstas, när fläkten i vissa fall låstes på 20%, kortet började trottla, det gick inte sönder.

On Topic: 16.4.1 rekommenderas även för Hitman, som tydligen kan låsa sig med 16.3.2 efter sin senaste patch.
Annars verkar Hitman flyta bra för de flesta, jag köpte nyss Hitman Intro Pack, den utan extra DLC:r, kostar bara 13€.
Au revoir Paris!

AMD Ryzen 7 1700 | Vega RX 64 | https://valid.x86.fr/ufsz9j | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W | Corsair 600T Graphite vit.
AMD FX8350 | Polaris RX 460 4 GB | https://valid.x86.fr/0q5pkm | Cooler Master V 700W | 32 GB ECC-Minnen.
HTPC | https://valid.x86.fr/ez1zxw |

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jan 2002

Ah, bra.
Frågan är hur de som drabbats skulle bevisa detta. I de fall där Windows-installationerna endast ska ha skadats så är det ju ingen större skada skedd (förutom tid för reparation/återställning då) men värre om hårdvara skadats. Var ju en del rapporter av varierande slag även på Sweclockers och jag tycker de verkar vara trovärdiga.

Något viktigt att tänka på är att drivrutiner har en förmåga att fungera olika på olika system. Till och med identiska system. Problem vissa har drabbas inte andra av. Ibland är det vissa modeller (R9 280X var länge drabbad av diverse udda problem exempelvis) och i andra fall mer enstaka problem. Någon innan i tråden hade problem med VSR exempelvis.

Mitt system och specifikt mitt R9 290 Tri-X var ett av korten som drabbades av fläktproblemet med första Crimsondrivaren ( http://www.sweclockers.com/nyhet/21383-radeon-anvandare-drabb... och mitt inlägg om mitt system samt bildbevis: #15827308 ).
Nu skyddade temperaturskyddet kortet, hade denna blivit inaktiverad på något vis hade kortet troligen kunnat skadas beroende på hur mycket varmare kortet nu hade blivit. Som jag skrev då och som gäller alla buggar och fel som riskerar att skada ens komponenter så får det inte ske. Det bör dessutom åtgärdas snarast, drivare dras tillbaks medans, varnas om att man kan riskera sin hårdvara.

Personligen hoppas jag att nya APIer som DirectX12 och Vulkan kanske kan göra sådanna här problem mindre förekommande då det här med optimerade drivare inför varje spelsläpp borde försvinna och istället ersättas med spel som istället bättre optimerats mot hårdvaran istället. Vi användare är ju ibland tvungna att installera nya drivare för att kunna få vettig prestanda i nya spel. Så inte alltid man kan invänta rapporter från andra om hur den fungerar.

Lyckligtvis är drivare som riskerar skada hårdvara rätt sällsynta men förr eller senare så händer det ju.

Skrivet av Ratatosk:

Tycker också att det låter lite konstigt, hur skulle det gå till?
I dag har ju också både Nvidia och AMD ganska rejäla skyddsfunktioner, vilket antagligen räddade en del AMD kort i höstas, när fläkten i vissa fall låstes på 20%, kortet började trottla, det gick inte sönder.

On Topic: 16.4.1 rekommenderas även för Hitman, som tydligen kan låsa sig med 16.3.2 efter sin senaste patch.
Annars verkar Hitman flyta bra för de flesta, jag köpte nyss Hitman Intro Pack, den utan extra DLC:r, kostar bara 13€.
Au revoir Paris!

Om rapporterna stämmer, något måste ju ha hänt under tiden drivrutinen installerats och systemet havererat, så lyckas drivarna ändå göra något med de system som drabbats. Lyckligtvis har inte alla problem med det hela men tillräckligt med rapporter för att anta att något är väldigt fel med den drivaren.

Skyddsfunktionerna idag ska ju vara bra, och förhoppningsvis, svåra att slå ut. Frågan är just vad som händer.

Rätt sugen på Hitman även jag. Nog för att grundspelet har ett sjukt lockande pris men drar iväg något om man vill ha kompletta. Blir att övervaka priser för mig, sedan borde jag nog klämma in en till genomspelning av de två senaste spelen i serien med, var ett tag sedan senast.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av anders190:

Ah, bra.
Frågan är hur de som drabbats skulle bevisa detta. I de fall där Windows-installationerna endast ska ha skadats så är det ju ingen större skada skedd (förutom tid för reparation/återställning då) men värre om hårdvara skadats. Var ju en del rapporter av varierande slag även på Sweclockers och jag tycker de verkar vara trovärdiga.

Något viktigt att tänka på är att drivrutiner har en förmåga att fungera olika på olika system. Till och med identiska system. Problem vissa har drabbas inte andra av. Ibland är det vissa modeller (R9 280X var länge drabbad av diverse udda problem exempelvis) och i andra fall mer enstaka problem. Någon innan i tråden hade problem med VSR exempelvis.

Mitt system och specifikt mitt R9 290 Tri-X var ett av korten som drabbades av fläktproblemet med första Crimsondrivaren ( http://www.sweclockers.com/nyhet/21383-radeon-anvandare-drabb... och mitt inlägg om mitt system samt bildbevis: #15827308 ).
Nu skyddade temperaturskyddet kortet, hade denna blivit inaktiverad på något vis hade kortet troligen kunnat skadas beroende på hur mycket varmare kortet nu hade blivit. Som jag skrev då och som gäller alla buggar och fel som riskerar att skada ens komponenter så får det inte ske. Det bör dessutom åtgärdas snarast, drivare dras tillbaks medans, varnas om att man kan riskera sin hårdvara.

Personligen hoppas jag att nya APIer som DirectX12 och Vulkan kanske kan göra sådanna här problem mindre förekommande då det här med optimerade drivare inför varje spelsläpp borde försvinna och istället ersättas med spel som istället bättre optimerats mot hårdvaran istället. Vi användare är ju ibland tvungna att installera nya drivare för att kunna få vettig prestanda i nya spel. Så inte alltid man kan invänta rapporter från andra om hur den fungerar.

Lyckligtvis är drivare som riskerar skada hårdvara rätt sällsynta men förr eller senare så händer det ju.

Om rapporterna stämmer, något måste ju ha hänt under tiden drivrutinen installerats och systemet havererat, så lyckas drivarna ändå göra något med de system som drabbats. Lyckligtvis har inte alla problem med det hela men tillräckligt med rapporter för att anta att något är väldigt fel med den drivaren.

Skyddsfunktionerna idag ska ju vara bra, och förhoppningsvis, svåra att slå ut. Frågan är just vad som händer.

Rätt sugen på Hitman även jag. Nog för att grundspelet har ett sjukt lockande pris men drar iväg något om man vill ha kompletta. Blir att övervaka priser för mig, sedan borde jag nog klämma in en till genomspelning av de två senaste spelen i serien med, var ett tag sedan senast.

Bekräftelse i form av bevis eller Swec artikel, nvidia uttalande. Något.

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Norrland
Registrerad
Jan 2002

Bekräftelse i form av bevis eller Swec artikel, nvidia uttalande. Något.

Jo, tystnaden är definintivt märkbar. Förhoppningsvis undersöker Nvidia rapporterna iallafall.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jan 2007

Kul att se att industrin går i den riktning som jag trodde. AMD tog ett jättekliv med GCN-arkitekturen och fokuserade rejält på Mantle och på så vis satte press på API-giganterna. Tack vare deras SOC's i spelkonsolerna så kan också spel enklare portas till PC och optimeras betydligt bättre på bägge plattformar. Samtliga GCN kort skiner mer och mer som väntat och DX12/async compute och 2016 är AMD's start på en snöboll som kan bli gigantisk.

Även om min personliga entusiasm har dämpat sig betydligt med åren så får man nog minst sagt säga att man är spänd på denna enorma övergången som både AMD och nvidia gör i tillverkningsprocessen. Allt pekar på 70-100%+ prestandaökning. Det ryktas också om att denna nod kan få transistorerna att klocka högre också, men det beror självfallet på vad för typ av arkitektur man bygger också. En sak är säker, både Polaris/Vega och Pascal kommer bli något utav det värsta vi sett.

[ AMD Ryzen 1700 @ 4.2GHz EK-Block // custom loop, 2 x 420mm radiatorer ][ ASUS X370 ROG Crosshair 6 Hero ][ G.Skill Trident Z DDR3600 CL15 @ DDR3333 CL12-12-12-12-28-1T ][ AMD RX Vega 64 EK-block @ 1764MHz core / 1175MHz HBM2 ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 512GB Samsung 960 M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ Acer XG270HU ]

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Tannhäuser Gate
Registrerad
Sep 2003

Jag har raderat flertalet inlägg med trollanklagelser, inlägg som brutit mot §1 i forumets regler samt svar på dessa. Försök att hålla er till trådens ämne utan att gå till angrepp mot varandra. Håll ett gott debattklimat är ni vänliga.

Mvh
Überklass
Moderator

|| SWECLOCKERS.COM || uberklass@sweclockers.com ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2012

Synd att det inte är några förbättringar för the Division i denna..

Off Topic:
Tycker hela det här med AMD vs Nvidia är lite löjligt i de här kommentarsfälten. Känns som att det kan gå väldigt fort från att vara okej att spy galla över AMD med Nvidia är så bra, till sen att vända på steken och då bli nedskjuten om man säger nåt negativt om AMD.