Sex tårtbakare vinner priser från CDON.com

Permalänk
Melding Plague

Sex tårtbakare vinner priser från CDON.com

För att fira in 17 år arrangerade CDON.com en tårtbakartävling på SweClockers. Nu har sex kreativa medlemmar utsetts till vinnare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Imponerande! Applåder!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Ser fruktansvärt gott ut!
Stort grattis till vinnarna!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Första tårtan såg helt okej ut. Värdiga vinnare.

Permalänk
Medlem

Känns som flera av dessa kunde byta jobb (om de nu inte redan jobbar med det), riktigt proffsiga tårtor!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Grattis.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Avstängd

Kreativa tårtor

Visa signatur

I5 4690K@4,5GHZ||Z97-HD3 rev 2.1||GTX970||8GB RAM||CM V700|| EVO 840 250GB||1TB Seagate||H440||NH-D15||Morpheus VGA cooler 360W||

-Eat sleep exercise, repeat.

Permalänk

Är två som är äkta tårta. Men vinnaren ser ju riktigt bra ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Den stora frågan är då om cdon kan leverera vinsterna, till skillnad från hur det verkar vara med deras vanliga sortiment

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk

fasiken, skulle skrivit cdon på tårtan!

Grattis till vinnarna, grymma bidrag

Permalänk
Medlem

Fan va snygga haha Stort grattis!

Permalänk
Medlem

Värdig vinnare. Stort grattis!

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Imponerande tårtor allihop. Grattis och hoppas att tårtorna var lika god som coola.

Permalänk
Medlem

Stort grattis allihop

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Verkligen snygga bakverk och inget snack om att det är värdiga vinner.
Lite nyfiken om några av dem gick att äta

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Jag glömde bort tävlingen. Tyckte det hade varit fyndigt att göra en tårta som ser ut som en tårta (nyårstårta) men inser att det hade nog inte räckt långt

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ortovox:

Verkligen snygga bakverk och inget snack om att det är värdiga vinner.
Lite nyfiken om några av dem gick att äta

Jäklar va kul!
Många bra bidrag tycker jag.
Eftersom jag vanligtvis bakar lite cupcakes när andan faller sig på så var det en riktigt passande tävling!
Självklart ska allt vara ätbart! Sockerpasta till alla figurer etc.

Kollegorna på jobbet avnjuter avsmakning:
http://imgur.com/3aw5VYT

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Trodde ändå jag hade en liten chans, sen kom alla och va hur proffsiga som helst.. Får öva mer..

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk

Grattis till vinsten! Snygg tårta nr1!
Har ju helt klart lärt mig att man ska ha med reklam för de som arrangerar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Helt sjukt duktiga vinnare!

Fantastiska bidrag från alla!

Permalänk
Medlem

Tycker Vicky83:s tårta borde få mer cudos för eftertanken och temat. Vad har CDON, Pentium III, Dreamcast (NA ed.), Nokia 3210 gemensamt? Årtalet 1999. Är det någon som kan bekräfta att boken som ligger på sniskan är tredje Harry Potter boken?

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för vinsten!

Skrivet av Otsu:

Tycker Vicky83:s tårta borde få mer cudos för eftertanken och temat. Vad har CDON, Pentium III, Dreamcast (NA ed.), Nokia 3210 gemensamt? Årtalet 1999. Är det någon som kan bekräfta att boken som ligger på sniskan är tredje Harry Potter boken?

Tack så mycket för stödet! Och visst är det den tredje boken. Dock den engelska varianten då jag inte hittade releasedatum på de svenska varianterna. Jag försökte göra boken så lik originalet, men då jag saknade vissa färger och jag egentligen är ganska värdelös på att rita så fick jag göra omslaget så enkelt som möjligt.

Och givetvis var även min tårta ätbar inklusive alla "prylar". Kom dock inte ihåg att ta bilder när vi åt tårtan, men det finns bilder på när jag bygger upp den i detta album. Där finns även bättre bilder på bokomslaget och originalomslaget m.m.

http://imgur.com/a/6z8Yp

Permalänk
Avstängd

Har ni ens tagit stickprov på de där? Jag menar, för allt vi ser är en marsipanklump.. Finns det verkligen grädde och tårtbotten i lager där innanför?

Permalänk
Medlem

Värdiga vinnare
Blir hungrig...

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk

Haha... ingen av dem ser ju ens ätbara ut.

Visa signatur

Case: Define R3 | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: Asus Maximus VII Hero | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: phanteks ph-tc14pe | RAM: 20GB cl10 1600MHz | PSU: FD Tesla R2 500W | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

Fantastiska tårtor! grattis till vinnarna! fin tårta @Vicky83 men jag tror att du kan ha fallit på bildkvaliten

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jollyjoint:

Haha... ingen av dem ser ju ens ätbara ut.

Kolla denna bilden på vinnande tårtan. Ser väldigt ätbar ut:
http://imgur.com/3aw5VYT

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.