Permalänk
Medlem

Warframe

Spelar ni fortfarande det här?
För jag spelar Warframe, väldigt mycket Warframe.

Massvis har ju hänt det sista året men jag antar att det fortfarande är ett spel baserat på RNG.

Ska erkänna att detta kan vara ett försök att hitta fler svenskar att spela med. Letade både länge och väl efter en svensk klan utan någon större lycka, så jag startade min egen. Jag förväntade mig ingen direkt folkstorm men det här var nog lite segare än vad jag väntat mig.

Men om du nu råkar spela det här och vill ha en svenne att spela med eller kanske bara en guide så kan ni väl lägga till mig. IGN: Karies

Om ni skulle vilja se min urtjusiga rekryteringspost så finns den här.
https://forums.warframe.com/topic/622180-oknytt-en-klan-f%C3%...

Säg gärna varför man ska spela/inte spela Warframe. Jag kanske kan övertala er om att försöka igen

Permalänk
Medlem

Plockade upp Warframe igen för några dagar sedan! Håller för tillfället på att plöja igenom star chart 2.0 nu när 3.0 står runt hörnet Hade varit kul att ha lite folk att spela med då jag har svårt att få irl polarna att fastna för spelet.
IGN: -FireRed-

Permalänk
Medlem

Har spelat sedan två veckor efter den öppna betan började 2013, är mitt mest spelade spel på steam men spelar långt ifrån lika mycket nu som jag gjorde 2013-2014.

Spelar intensivt i en till två veckor när det kommer en större patch så att jag hinner maxa allt som kommit sedan sist. IGN: Cruentusa

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Har er båda på kompislistan nu, najs.

Permalänk
Medlem

Skapa en klan om ni inte har en (eller gå med någon), går att vara så lite som två personer. Kostnaderna anpassar sig efter hur många medlemmar klanen har.

Lär ta längre tid eftersom man behöver massa forma för att bygga rum, men bra att ha då vissa Blueprints endast kan fås där igenom.

Permalänk
Medlem

Ja det är märkligt att detta spelet håller så hög kvalité och få som vet om eller spelar spelet. Är överförtjust i spelet, hur bra som helst och intressant det är.
IGN Tjarven

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|