Permalänk
Medlem

Bra WoW Realm?

Jag tänkte levela en ny alt men vet inte vilken server jag ska spela på.

Rekommendationer?

Inga direkta krav förutom att det finns spelare och horde spelare. Svenskar är ett plus.

Permalänk
Medlem

@Luddish7: Outland är en klassisk pvp server med mycket svenskar på

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddish7:

Jag tänkte levela en ny alt men vet inte vilken server jag ska spela på.

Rekommendationer?

Inga direkta krav förutom att det finns spelare och horde spelare. Svenskar är ett plus.

Outland och Stormscale är väl ett givet val om du nu orkar sitta i en riktigt lång kö vid release av Legion etc..

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av evilsin:

@Luddish7: Outland är en klassisk pvp server med mycket svenskar på

Skrivet av Pamudas:

Outland och Stormscale är väl ett givet val om du nu orkar sitta i en riktigt lång kö vid release av Legion etc..

Vi behöver ju dock berätta vilken faction också! =D

Outland - Alliance
Stormscale - Horde

Servrarna är extremt ojämna så att välja tvärtom som jag skrev så kommer det vara oerhört mycket mindre folk.

Permalänk

har för mig Shattered hand var den ja spela på och de va till 90% svenskar eller iaf folk från norden vet att world chatten gick typ majoriteten av tiden på svenska.

men den servern är kanske borttagen.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Är det ens lika relevant längre vilken realm man är på? Med tanke på crossrealm zoner och köer osv. Har inte kört sedan MoP SoO men redan då kunde man ju hoppa mellan realms. Och vad jag förstår så har det utökats ännu mer senaste åren.
Det är väl World chatten och AH typ som är den begränsande faktorn idag?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

spelar väl ingen större roll var du spelar? bara du väljer en server där balansen är hälsosam eller överdriven åt den faktionen du spelar men om du lirar normal/rp servrar kan du ju välja vilken som helst för allt är ju x-realm.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Om du är sugen på role play ska du välja Argent Dawn. Jag har nyligen gjort en ny alt i servern eftersom jag är sugen på prova role play.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan