Permalänk
Medlem

Bästa platser på Dreamhack?

Tjena! Jag och 2 polare ska till dreamhack i sommar och undrar vilka platser som är bäst? Vi funder på 20+ delen för vi är alla över 20 och kanske skönare med mindre folk? så inget blir snott lika lätt ^^

Eller ska man sitta i D hallen? och vart isf?

Permalänk
Medlem

Väldigt stor skillnad på 20+ delen och just D-hallen Om man vill ha en skön blandning av lugn (20+) och ändå lite dreamhack-känsla (D-hallen) tycker jag B eller C-hallen är bättre. Tycker du om e-sport är B givet, och gärna en plats nära, eller vänd mot storskärmarna. Annars är C perfekt. Tystare än D, men ändå nära till scenen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hicken:

Väldigt stor skillnad på 20+ delen och just D-hallen Om man vill ha en skön blandning av lugn (20+) och ändå lite dreamhack-känsla (D-hallen) tycker jag B eller C-hallen är bättre. Tycker du om e-sport är B givet, och gärna en plats nära, eller vänd mot storskärmarna. Annars är C perfekt. Tystare än D, men ändå nära till scenen.

Störs man av dagsljuset på 20+? Vi vill helst inte sitta på de hårda plaststolarna man får i de andra hallarna så mest därför vi vill sitta på 20+ haha