Permalänk

Köpte Rival Fade från Maxfps!

Hej!
jag köpte Steelseries Rival Fade musen från MAXFPS för 549kr på rea.
Musen krångla, skrev detta problem till steelseries och Maxfps. Maxfps erbjuder sig att skicka ut en ny Rival Fade.
Men jag frågar om det går bra att skicka ut den billigare Rival som kosta 299kr då på rea.
För det var en sådan mus jag hade innan och inte var nå problem. jag skickar tillbaka Rival Fade och får en Rival Optical tillbaka.

Och nu såg jag att att klarna aldrig har fått priset ändrat utan fortfarande 549kr. Jag Kontaktar Maxfps om detta men får till svars att jag ville ha den musen och fick det och att den musen inte kostar så lite idag, så de kan inte göra nått.

Min fråga nu är om de gjort rätt? Så hade jag sett detta tidigare har det inte varit nå problem men nu när priserna ändrat så går det inte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ultraform:

Hej!
jag köpte Steelseries Rival Fade musen från MAXFPS för 549kr på rea.
Musen krångla, skrev detta problem till steelseries och Maxfps. Maxfps erbjuder sig att skicka ut en ny Rival Fade.
Men jag frågar om det går bra att skicka ut den billigare Rival som kosta 299kr då på rea.
För det var en sådan mus jag hade innan och inte var nå problem. jag skickar tillbaka Rival Fade och får en Rival Optical tillbaka.

Och nu såg jag att att klarna aldrig har fått priset ändrat utan fortfarande 549kr. Jag Kontaktar Maxfps om detta men får till svars att jag ville ha den musen och fick det och att den musen inte kostar så lite idag, så de kan inte göra nått.

Min fråga nu är om de gjort rätt? Så hade jag sett detta tidigare har det inte varit nå problem men nu när priserna ändrat så går det inte.

Såklart du ska få mellanskillnaden avdragen, oavsett om du "vill ha" den så ska du givetvis inte betala mer.
Jag hade inte gett upp, bara fortsätta skriva!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

Vad kostade den när de bytte? Tyvärr hade det nog varit lättare att göra ett återköp å beställt den nya separat

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare